|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Julbeck ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
![]() Sendt: 11-Oktober-2008 kl. 19:42 |
Hej Forum. Har nu to aftner i træk, kl 20.00 præcist oplevet at mit media center går i BSOD. Eneste mulighed er at snuppe strømmen, og boote op igen, Vista kommer selv med et løsningsforslag, som går på at BIOS skal opdateres, men så vidt jeg kan se er min BIOS up to date. Har Andre oplevet noget ligende ??? Nogle input til hvad som problemet evt. skyldes er velkommen. Mit media center er en "færdig løsning med følgende Specs: Acer - IDEA 511 MediaCenter - Vista Home Premium |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Tjek din event log for hvad der sker kl 20 og fortæl os om hvad fejl der forekommer der.....
Redigeret af Patriarken - 11-Oktober-2008 kl. 20:30 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
Julbeck ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
![]() |
Har løst problemet, det lader til at det var Microsofts "forbedring af kundeoplevelsen" der gjorde udslaget. Den havde 3 opgaver kørende kl. 20.00 og efter jeg har stoppet køringen af disse opgaver er problemet forsvundet. @Patriarken tak for at hjælpe mig på vej :-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |