|
Buchardt S400 mkII, giver du en demo? |
Besvar |
Forfatter | |
HessiDude
Super bruger Oprettet: 07-Oktober-2022 Sted: Skovby, Galten Status: Offline Point: 469 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 02-Marts-2024 kl. 22:59 |
Hej,
Det her er måske lidt uortodoks, men jeg leder efter nogen i Østjylland der har lyst til at åbne deres døre op, og invitere en fremmede, mig, ind og lytte til deres buchardt S400 mkII (jaaaeh, jeg inviterer praktisk talt mig selv). Jeg overvejer nemlig at købe et par, men vil gerne høre dem i et normalt hjem. Jeg tager gerne noget drikkelse og noget sødt med. Hvis du er utryg ved det aflevere jeg gerne mit kørekort inden vi går ind. Ellers må du gerne beskrive hvordan du har sat dem op (hvor de står afstand til væg og andre genstande), og hvordan du oplever lyden (frekvensgangen, lydbillede på alle 3 akser og spredningen). Mange tak.
Redigeret af HessiDude - 02-Marts-2024 kl. 23:03 |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19457 |
Funktioner
Tak(0)
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5267 |
Funktioner
Tak(0)
|
If you want to visit us, you are more than welcome. Please contact us to make an appointment. ---------------------------- Contact Us Buchardt Audio ApS |
|
Mvh. JørgenT
|
|
HessiDude
Super bruger Oprettet: 07-Oktober-2022 Sted: Skovby, Galten Status: Offline Point: 469 |
Funktioner
Tak(0)
|
Måske jeg bare skulle kontakte dem og kigge forbi til en lytter. De bor faktisk ikke så langt fra mig.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |