|
Bud på god Surround receiver |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har selv lige købt en yamaha v1073, som er identisk med deres 1020. Ktradio skriver identisk med 1030.
Men til 5000kr. A1020 satte jo i mange test ihvertfald overliggeren i op til 10.000 klassen, Som den nævnte v1073 også kostede ved release |
|
![]() |
|
Dichael ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juli-2013 Status: Offline Point: 197 |
Jeg har lige en kommentar, vedrørende Onkyo:
Da min 606 AV reciever brændte kortet af, fortalte man mig, at det var slut nu. Så købte jeg en 1007...der også brændte kortet af. Kigger du efter Onkyo recievere på e-Bay, finder du en masse links til firmaer, der kan fixe dine HDMI kort. Også på de helt nye recievere. Onkyo laver nogle lækre ting og jeg bliver ofte fristet.......men lad være. Køb noget andet. |
|
![]() |
|
Henrik S-A ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-September-2007 Status: Offline Point: 91 |
Hifi-Freaks har i denne weekend tilbud på Marantz SR7008 til 8500,- hvilket jeg selv meget overvejer at springe på
![]() Redigeret af Henrik S-A - 22-Marts-2014 kl. 15:37 |
|
![]() |
|
Det er en reciever....jeg skal bruge en forforstærker.
Ellers tak for input ![]() |
|
![]() |
|
Henrik S-A ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-September-2007 Status: Offline Point: 91 |
Det var nu også ment til trådstarter, som søger efter en ny surroundreciever
![]() |
|
![]() |
|
Hovsa....jeg blandede to tråde sammen....sorry!
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
Kig evt. også på SONY.
De er efter min mening ofte oversete når snakken falder på Surround receivere i en klasse der er til at betale.
|
|
![]() |
|
Thomas-DK ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
Jeg overvejer selv at købe denne Marantz SR7008.
Hvad er jeres holdning? Kan man få mere bang for pengene et andet sted? |
|
![]() |
|
Voigt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 124 |
Jeg har netop købt Marantz SR7008. Gik fra Yamaha RX-A1020.
Jeg syntes at have fået meget mere sourround og liv i højtalerne. Dog bliver Marantz en hel del varmere end Yamaha, så der skal være plads til god afkøling. Kan godt lide MultEQ XT32 og Audyssey Pro der gør et godt stykke arbejde for lyden i min stue, der er fuldmuret og med bart trægulv. Så jeg føler klart at Marantz er et godt køb. Appen til Marantz er ikke noget plus, når man kommer fra den som Yamaha har udviklet. (Jeg har et Monitor Audio silver højtaler system med NAD c275 koblet til at trække fronterne) |
|
![]() |
|
Thomas-DK ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
Jeg skal udelukkende bruge i stuen når jeg skal se film... Og så er det selvfølgelig også for at gøre brug af nogle de nye features så som AirPlay, Spotify, MultiRoom...
Desuden savner jeg HDMI stik... Men er lidt i tvivl om alle ovennævnte ønsker retfærdiggøre skiftet fra min nuværende Harmarn Kardon AVR8500. Jeg har audiovector højttalere hele vejen rundt. |
|
![]() |
|
Grymok ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Maj-2013 Status: Offline Point: 341 |
Er 100% enig. Der er ikke så meget dekedar ved Anthem, ikke alle disse 'smarte' funktioner, licenser for at få smarte 'logoer' og lignende på. Ren rå kvalitet, med måske den bedste lyd i sin pris klasse. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |