|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MATRIX ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-November-2008 Status: Offline Point: 265 |
![]() Sendt: 10-September-2009 kl. 11:18 |
Hej
Jeg har lovet at hjælpe min kammerat med at finde nogle højtalere til et 5.1 anlæg. Hvad vil være et godt bud på en ikke alt for dyr løsning(2-5K) Det skal nok være noget der ikke fylder for meget, samt gerne må være lidt smart ![]() Det skal kobles op på en avr 5500 Harmon Kardon reciver 5*85watt mener jeg det er. Gode ideer savnes ![]() mvh Matrix |
|
![]() |
|
brr_dk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
![]() |
Ud fra de kriterier kan du næsten ikke komme uden om:
![]() http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=60278& KW=brr_dk Hilsen Brian R. |
|
![]() |
|
MATRIX ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-November-2008 Status: Offline Point: 265 |
![]() |
hehe
Det er da en mulighed. Aner ikke om han vil overveje brugt, men de ser da fine ud til prisen. mvh Matrix |
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
Det her er et godt tilbud: http://www.av-precision.dk/1251467763.html og siden Harman jo laver fornuftige forstærkere er det da en mulighed |
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
Lolianzo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
![]() |
Inden for den pris klasse ville jeg uden tvivl vælge XTZ 89 5.1 system med en 10" sub - Jeg har selv det samme system godt nok med 12"eren - Men du får sindsyg meget lyd for pengene, jeg er helt vildt glad for mit system.
|
|
Panasonic TH-42PX70
Denon AVR-2309 XTZ 99 W12.16 XTZ 89 Front/Center/Sateliter Popcorn Hour C-200 Qnap TS-219p/2tb |
|
![]() |
|
![]() |
Mange tak for inputs.
Cnn3: De ser godt nok fine ud, dem skal vi vidst ned og høre på. Lolianzo: Hvor kan man købe XTZ 89 5.1 ? mvh Matrix |
|
![]() |
|
Lolianzo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
![]() |
Panasonic TH-42PX70
Denon AVR-2309 XTZ 99 W12.16 XTZ 89 Front/Center/Sateliter Popcorn Hour C-200 Qnap TS-219p/2tb |
|
![]() |
|
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
![]() |
http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=128600 jeg tro ikke han kan få noget der er bedere til den pris |
|
![]() |
|
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
![]() |
Nu er det jo ikke en salgstråd så jeg tillader mig at sige at den pris er helt hen i vejret. De er over 2 år gamle, elgiganten solgte dem for 4***,- for lidt tid siden og det var enda 2005.3 sættet. Ellers kan de hentes hjem fra csmusiksysteme.de til ca. 4200 (for 2005.3) Men ja helt sikkert et godt sæt. Og jeg ville også anbefale det i det prisleje Redigeret af Prospect - 11-September-2009 kl. 18:25 |
|
![]() |
|
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
![]() |
hej Prospect hvis du læser hele anonce så stor der "giv et bud" der her er ikke salgstråd og derfor vile jeg ikke snaker om pris er rigtig eller nej ...der må køber selv afgøre ... der jeg siger er at et kef 5.1 er rigtig, rigtig godt køb i pris klasse mellem 2k-5k... om så man skal giver 2k eller over 5 k som ny set i DK idag koster er en anden diskution.. ifølge www.dinpris.dk koster de over 5500 dk hos en dansk forhandler PS: alt kan købes biligere i udland så udlandske priser vile jeg ikke komentere ( i kina kan du få dem uden penge måske)
|
|
![]() |
|
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
![]() |
Nu var det jo fordi du skrev " jeg tro ikke han kan få noget der er bedere til den pris". Så prøv jeg bare at fortælle trådstarter at det kan han godt. Han kan få et nyt (bedre) til de samme penge. Men vi er enige om at et Kef 2005.3 er et rigtig godt bud i den prisklasse. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |