|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9421 |
![]() Sendt: 11-November-2009 kl. 10:02 |
Hej
Er der nogle som kan foreslå et godt billigt budget program, altså et almindeligt husholdnings program ? Skal kunne køre på Leopard eller på sne-fætteren. |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
hvis du har excell eller regneark liggende på din mac så ligger der nogle her også er det crossplatform.
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
![]() |
Der er en liste over en del programmer her:
http://www.davidgagne.net/2008/07/26/microsoft-money-and-a-mac/ Måske synes du om ét af dem. Jeg bruger stadig Microsoft Money, som jeg kører i VMware Fusion. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9421 |
![]() |
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
nu ved jeg ikke lige helt med andre banker, men sydbank har rent faktisk lavet et som en del af deres netbank. - så er man også fri for at sende en excel eller sidde og printe og præsentere det fint hvis man skal i banken, man giver bare bankdamen(/manden) tilladelse til at se det, så kan de selv kigge i det.
Alternativt er der jo altid et vilkårligt regneark. den "kønne" udgave er så at man laver et hovedfaneblad med de vigtige nøgletal som det første (måske endda en graf? ;-) ) og derefter laver faneblade med indtægter og udgifter, så de er skilt fint ad og er overskueligt at se på. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |