|
Budget skiver... |
Besvar |
Forfatter | |
Lenskjold
Junior bruger Oprettet: 25-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
Emne: Budget skiver... Sendt: 05-Februar-2005 kl. 10:07 |
Jeg har købte og brugte mange af Nierles blå Budget skiver ( http://www.nierle9.com/s01.php?sid=PG00100512737625821155425 8211554&cur=dkr&sp=dk&ag=1&pp=aa&bnr=218 1), og aldrig haft problemer med dem indtil nu. Har en Philips 610 optager, og når jeg optager på Budget skiverne, får jeg ca. 1-3 skiver der stopper efter ca. 7-8 minutters optagelse. Udover det er lidt trælst, så er skiverne jo forholdsvis billige, men er det for mange ud af en pakke på 50? |
|
--------------------
Christian Lenskjold -------------------- |
|
NIKKO
Bruger Oprettet: 24-Oktober-2004 Status: Offline Point: 172 |
Sendt: 05-Februar-2005 kl. 10:47 |
Køb Ritek skiver næste gang - på højde med Verbatim, men er noget billigere. Jeg bruger Verbatim og Ritek og har ud af knap en 100 stk ikke haft fejlbrændinger endnu.
|
|
Lenskjold
Junior bruger Oprettet: 25-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
Sendt: 11-Februar-2005 kl. 21:17 |
Efter jeg har skiftet min Philips 610 optager ud med en Philips DVDR80 har jeg ikke haft en eneste fejlbrænding.
|
|
--------------------
|
Flyer
Bruger Oprettet: 13-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 151 |
Sendt: 11-Februar-2005 kl. 22:15 |
Tja, de forskellige drev kan ikke alle være "kalibreret" lige godt til alle slags skiver. I et PC drev er det enkelt at opgradere firmware, og så er den hjemme, men i recorderne kommer nye firmwares jo knapt så ofte (lige med undtagelse af KISS ) Man må bare prøve sig lidt frem med hvilke skiver der kører bedst i éns recorder, og så holde fast ved disse. Personligt har jeg haft stor glæde af Verbatim, men det er på pc drev, jeg får først min recorder (Philips DVDR725 H) i næste uge . Håber mit lager af disse skiver kører ligeså godt på Philips'en. Mvh. Flyer |
|
bluej
Bruger Oprettet: 17-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
Sendt: 11-Februar-2005 kl. 22:40 |
jeg har også lige købet Nierles blå Budget skiver og fik kun fejl brænding end til jeg ned sætte brænd hastighed til 2 så dem køb jeg ikke igen |
|
Lenskjold
Sendt: 12-Februar-2005 kl. 18:10 |
Har kun haft en fejlbrænindg ud af et par hundrede skiver måske på PC. Overall synes jeg Budget skiverne er rigtigt gode, men igen så er det vel meget individuelt.
|
|
--------------------
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |