|
Buffalo linkstation på PS3 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sofus_100 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-December-2011 kl. 21:05 |
Hej Alle
Jeg har netop installeret en Buffalo Linkstation Live på mit netværk, den fungerer fint og jeg kan uden problemer se dens indhold på min Iphone.. Men hvis jeg vil se dens indhold på min playstation 3 så kan PS god finde enheden "LS-CH-2.0TL" når jeg trykker på den kommer den op med nogle mapper der hedder Video/musik/foto hvilket må være default mapper for det hedder de ikke på min netværks hdd... Nogle erfaringer ??? |
|
Henrik Erichsen
|
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1253 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er fordi din PS3 kigger på de mapper der er delt ved DLNA - enten skal de tilgås direkte som shares (det ved jeg ikke om PS3eren kan), eller også skal du på din NAS have rettet opsætningen af DLNA.
/ask |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |