Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
amorbavian
Guld medlem
Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
|
Emne: Bulk køb hos 365games.co.uk Sendt: 10-Juni-2008 kl. 19:03 |
Fik følgende mail fra dem:
Hi,
Thank you for your email.
Orders usually qualify for bulk discount if each item is 20 or more.
Many thanks
Så det er bare om at udnytte tilbuddet. Skriv gerne her i tråden hvis i skal til at bestille noget - det kan være andre hopper på tilbuddet. Dog er den utydelig den mail. Skal man så bare bestille to spil a 22£ for at få rabat? Næppe...
Bare husk at racerspil nok er lavet til det engelske marked, altså med kørsel i forkert vejbane? Det tror jeg anyway...
|
BORING!
|
 |
Sylvest
Guld medlem
Oprettet: 21-Oktober-2007
Sted: Denmark
Point: 894
|
Sendt: 10-Juni-2008 kl. 19:13 |
nej, du skal mindst bestille 20 stk. af den samme vare for at få rabat.
|
 |
amorbavian
Guld medlem
|
Sendt: 10-Juni-2008 kl. 19:17 |
Dumme mig...
|
BORING!
|
 |
nekolas
Guld medlem
Oprettet: 14-September-2006
Point: 871
|
Sendt: 10-Juni-2008 kl. 19:18 |
kunne være rart at vide hvor meget % discount de giver ved bulk, der står jo intet på hjemmesiden..
og hvis det ikke er en joke, så tror jeg ikke du skal være bange for noget mht. racerspil og kørsel i den forkerte vejbane xD
|
 |
amorbavian
Guld medlem
|
Sendt: 10-Juni-2008 kl. 19:45 |
så tror jeg ikke du skal være bange for noget mht. racerspil og kørsel i den forkerte vejbane
Er du sikker?
|
BORING!
|
 |
nekolas
Guld medlem
|
Sendt: 10-Juni-2008 kl. 20:15 |
ja næsten da.. hvad spil skulle det da være? i de fleste racerspil kører man på decideret racerbaner hvor der ikke er noget der hedder venstre/højre side.. så er der spil som GTA og burnout paradise, men jeg tvivler på de laver en særpræget version til lande hvor trafikken er anderledes  hvis det endelig er, så plejer kørslen i et spil også at foregå i et land hvor udviklerne så har brugt det lands love om venstre/højre side kørsel.. så som new york i GTA4 .. EDIT: du må da meget gerne nævne nogle eksempler hvor at et racerspils udgivelse i UK har været anderledes end andre lande, mht. venstre/højre side kørsel
Redigeret af nekolas - 10-Juni-2008 kl. 20:16
|
 |
amorbavian
Guld medlem
|
Sendt: 10-Juni-2008 kl. 20:24 |
Så er rettet måske i højre..
|
BORING!
|
 |
nekolas
Guld medlem
|
Sendt: 10-Juni-2008 kl. 20:35 |
jeg gentager mig selv, du må meget gerne liste nogle eksempler på hvor den forskel er lavet  lyder som for meget hassle for et firma at ville lave det  og hvis det endelig var, så ville det nok have været nemmere bare at give lave det til en option, om rettet skal side i venstre eller højre side. har ikke selv oplevet sådan et spil.. kun hvor enten alle biler er ens (som regel ret i venstre side) ellers så hvor det er efter hvordan bilen er designet i virkeligheden (fx at nissan skyline, ved ikke om det gælder alle modeller, kun findes med ret i højre side og er derfor lavet sådan i spillet. dette er fx tilfældet med GT5:P så vidt jeg husker)
|
 |
amorbavian
Guld medlem
|
Sendt: 10-Juni-2008 kl. 21:12 |
Jeg skrev jo at jeg TROR det, hvilket betyder at jeg ikke kan give dig eksempler.
Jeg tror det ud fra at jeg mener at have læst det her på siden, hvor der var en der købte et bilspil derfra. Så det er bare en påstand. Men jeg kan ikke benægte den før jeg ved det 100%. Og du mener at det er for meget hassle at lave en bil i et spil lidt om, og det er ikke hassle for BMW at lave tusindvis af biler med ret i højre side? Jeg tænker også at hvis jeg var britte ville jeg være pissed over at skulle køre i den forkerte side i et spil...det kan sagtens være noget producenterne tænker på.
|
BORING!
|
 |
nekolas
Guld medlem
|
Sendt: 10-Juni-2008 kl. 21:41 |
selvfølgelig kan det være noget producenter tænker på.. men de tænker nok også på hvor meget ekstra arbejde(=penge) det er at skulle skabe anderledes interior grafik for alle biler i deres spil, især når der nok ikke er den store efterspørgelse.. og hvorfor sammenligner du det at skulle skabe et spil også at skabe en bil?  hvis BMW vil sælge biler i UK så bliver de nød til at lave dem sådan som englænderne vil have dem, og må gå ud fra at det er LHD biler .. men i bilspil er det jo en anden sag.. folk stopper jo ikke med at købe et spil bare pga rattet sidder i den anden side (nogle vil måske, men tvivler på mange). derfor ville det blandt andet være et hassle for en spil producent, og ikke for BMW, da de bliver nød til det (og nok ikke bliver påvirket ligeså meget som et spilfirma, rent økonomisk)
Bare husk at racerspil nok er lavet til det engelske marked, altså med kørsel i forkert vejbane? Det tror jeg anyway... |
og jeg spørger om et eksempel fordi jeg gik udfra du havde fået opfattelsen af det fra at have set det i et spil
|
 |
amorbavian
Guld medlem
|
Sendt: 11-Juni-2008 kl. 17:57 |
Du får ret. Har spurgt en fra UK og DIRT óg GT har IKKE ret i højre side...
|
BORING!
|
 |