|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Noerrelund ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 122 |
![]() Sendt: 12-Januar-2008 kl. 22:58 |
|
Hej i gruppen,
jeg overvejer at opgradere min HTPC, da jeg alligevel har en anden PC som skal have nyt bundkort mm. Jeg kigger derfor efter et bundkort, men da jeg gerne vil have 2 FloppyDTV i maskinen og et PCI trådløst netkort, så syntes jeg det er enormt begrænset med Micro-ATX bundkort med min. 3 PCI-32 porte. Hvordan har I andre kringlet denne? Jeg syntes ikke at have plads bagtil, til et USB netkort... Der skal jo helst være antenne på og det må ikke stikke mere bagud end højst 5cm. Jeg syntes heller ikke det vrimler med bundkort med integreret trådløst netværk ![]() Kort sagt hvad har I gjort? |
||
Med venlig hilsen
Mikael Nørrelund -- E8400@3GHz, ASUS P5E-VM HDMI, 4*1GB DDR2 RAM, 500GB SATA-II HDD, FloppyDTV, Zaptor (Digitale Spejl + HD pakken), Antec VERIS Fusion 430 Black, Windows 7 RC1 |
||
![]() |
||
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
|
Find et Netkort der bruger PCi-E 1x, et par stykker her. Skal dog siges at FloppyDTV behøver ikke sidde i PCI 32 slot. DEn sidder kun rigtig fast i bagpladen, og passer derfor i både PCI-e 1x, PCI32 og PCI-E 16x, så du kan godt vælge et PCI32 netkort også sætte floppyDTV i de andre porte. De fleste gode bundkort har jo 1x PCI-e 16x, 1x PCi-E 1x og 2 stk PCI32. Redigeret af Pizzabager - 12-Januar-2008 kl. 23:14 |
||
![]() |
||
Noerrelund ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 122 |
![]() |
|
Selvfølgelig, hehe... Underligt jeg ikke tænkte det på det ![]()
Ja, så kan jeg genbruge mit nuværende netkort lidt endnu. Jeg tror jeg forsøger mig ellers må jeg jo bare invistere i et PCI-E 1x netkort ![]() Tak for dine svar, jeg var vist gået lidt træt i det igår... |
||
Med venlig hilsen
Mikael Nørrelund -- E8400@3GHz, ASUS P5E-VM HDMI, 4*1GB DDR2 RAM, 500GB SATA-II HDD, FloppyDTV, Zaptor (Digitale Spejl + HD pakken), Antec VERIS Fusion 430 Black, Windows 7 RC1 |
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=402996
http://www.msicomputer.com/product/p_spec.asp?model=K9AG_Neo 2-Digital&class=mb 3xpci, 2 x firewire, HDMI, DVI, onboard x1250...Til 450kr Billigste og mest fleksible HTPC bundkort til ATX Redigeret af Patriarken - 13-Januar-2008 kl. 12:43 |
||
![]() |
||
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
|
Men det er ATX, det er micro-atx han skal bruge, ellers udemærket bundkort hvis man har plads til det. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |