|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
thomnico ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Albertslund Status: Offline Point: 494 |
![]() Sendt: 29-Maj-2009 kl. 14:13 |
Jeg kan se de fleste herinde anbefaler Gigabytes GA-MA78GM - S2H til brug til HTPC, men når man søger på GA-MA78GM kommer der flere versioner op til priser der er ret forskellige... nærmere med US2H jeg har forsøgt at finde forskellen, men den eneste forskel jeg lige middelbart kan se er at dem med D i "efternavnet" har noget dolby indbygget? nogen der ved nærmere hvilken forskel der er mellem de enkelte boards? |
|
![]() |
|
Nettossen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2009 Status: Offline Point: 269 |
![]() |
Jeg havde egentlig tænkt mig at bruge S2H, - men betyder det så, at jeg ikke vil kunne spille surround sound via mit mediacenter?
|
|
![]() |
|
redmm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
![]() |
Nogle af modellerne afviger i hvor stor cpu de kan køre med (fx. 100W)
Er der nogle grund til at Gigabyte fortrækkes frem for fx. Asus eller MS, når man vil lave HTPC med et 780 chipset? MVH Jakob |
|
Jakob :-)
|
|
![]() |
|
thomnico ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Albertslund Status: Offline Point: 494 |
![]() |
jeg har kigget på deres hjemmeside, og de virker forbavsende ens, undtaget det med dolby.... det er derfor at det undrer mig at man netop anbefaler S2H, som er lidt dyrere end andre versioner. håbede på der måske var nogen som kunne give mig en pointer, for godt nok synes jeg at jeg har ok styr på Hardware, men ikke nok til at kunne skælne mellem de modeller |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Du får understøttelse af en Real Time 5.1 DTS encoder. DTS understøttes af alle bundkort med SPDIF udgang via passthrough. Fordelen med en encoder er at du så kan lave 5.1 digitalt lyd(compressed bitstream AC3) af alle kilder -også dem der i udgangspunktet kun er stereo. |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |