|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
frold ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
![]() Sendt: 05-December-2011 kl. 17:40 |
Hejsa,
Vi købte for en ca. 3-4 uger siden ovenstående tv og nu ligger jeg mærke til at DR logoet konstant står i det hjørne hvor logoet altid står - altså også når jeg ser en DVD. Det er svagt, meget svagt. Men det er der! Jeg har nu lært at det må være hvad der hedder burn in?? http://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?t=21822 Kan man tage det med ned i hifi-klubben og få et nyt? Jeg er ikke blevet orienteret om de i artiklen ovenfor anført forholdsregler i forbindelse med mit køb. Vi har kun stue antenne, så vi ser DR 1, DR2, DR Ramasjang og lidt TV2. Mvh Redigeret af frold - 05-December-2011 kl. 17:41 |
|
mvh
Frederik TV: Panasonic P50VT30Y | Konsol: PS3 Slim 250gb |
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
![]() |
Formentlig kun retention, dit tv har fået. Undgå logoer i et stykke tid, stræk dit billede, med format indstilling i menuen.
Kør den indbyggede rullebjælke, findes i menuen. Kør den i nogle nætter, vil bruge lidt strøm. Se en masse dvd/bd film, uden sorte bjælker. Sæt pixel orbiter "til", ikke i "auto". Dette punkt findes også i menuen. Kalibrer dit tv efter anvisningen på Flatpanels, vigtigt hvis dit valg pt. er THX billedindstilling. Jeg mener ikke, at pixel orbiter kan vælges " til", hvis THX billedindstilling er valgt. |
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
frold ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
![]() |
Tak for hjælpen kigger på det - håber det forsvinder...
|
|
mvh
Frederik TV: Panasonic P50VT30Y | Konsol: PS3 Slim 250gb |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |