|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|||
Nope! Ikke andet end en totalt unødvendig og overdrevet skræmmetråd! Ellers havde det blot været et indlæg i Hother's egen fladskærmstråd. Og hvordan kan man så vide det? Tjah, bare se på Ekstra Blad's overskriften! Den er jo Bent Petersson værdig. ![]() Og så skriver Hother efterfølgende i teksten: "Jeg forventer at folk læser teksten til ende".... ![]() M.v.h. Redigeret af Henrik B. - 13-Maj-2017 kl. 22:18 |
||||
![]() |
||||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|||
Jeg overvejede længe om jeg skulle lægge linket ud al den stund, at jeg risikerede det sædvanlige. Jeg fandt den dog på flere måder interessant - selv kun for nogle enkelte her på siden.
|
||||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||||
![]() |
||||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|||
Du er jo altid hurtig på aftrækkeren Henrik, men synes du ikke selv, at det er spændende at læse om forskelle på ABL mellem 2016 og 2017 modellerne? Jeg synes at det er interessant. I øvrigt er det ikke en skræmmetråd, der er flere meget tilfredse OLED ejere.
Redigeret af Hother - 13-Maj-2017 kl. 22:30 |
||||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|||
Det har da intet med ABL at gøre! Der er intet nævnt om det, kun burn-in, både i overskrift og ordlyden i det første indlæg... M.v.h. |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Der ER også en del om ABL, som måske de færreste incl. jeg ved ret meget om. Det var i meget stor grad jeg fandt interessant - og specielt forskellen mellem 2016 og 2017 modeller. Jeg beklager min interesse. Sakset: To add a bit of
context, they are pictures taken after the still image has been on screen for a
period of time. ABL detects the still image and reduces the brightness every
few seconds. The 2017 panels reduce the brightness at a slower rate I believe. ABL doesn't just
apply to still images - it applies to the brightness of any image irrespective
of whether it is moving or not. It has to do this to keep control of peak power
consumption. Billedet: ABL ved henholdsvis 2016 modeller og 2017 modeller. ![]() Redigeret af Hother - 14-Maj-2017 kl. 00:04 |
||||
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Jeg taler om DENNE bashing tråd Hother!!!
M.v.h. |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Jeg taler om AVFORUM tråden. Jeg har skrevet meget lidt om burn-in. Tråden her er i sig selv helt uinteressant. Jeg giver op - glem det
Redigeret af Hother - 14-Maj-2017 kl. 00:41 |
||||
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Kig dog på din "sensations-overskrift".
M.v.h. |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Som relaterede sig til hvad tråden var benævnt på AVFORUMS. Jeg kunne måske have skrevet noget lidt andet i mit første indlæg - som jeg skrev senere, at den var spændende. Jeg skrev hvad der faldt mig ind. Jeg havde da et håb om at folk i et eller andet omfang læste i den den nævnte tråd, men der var fra starten bare andet der var mere interessant at falde over. Indrømmet, hvis man som jeg måske/måske ikke står overfor at skulle bruge 45K på et TV hvis teknologi som jeg er ikke er sikker på, så undersøger i det mindste jeg meget grundigt. Men som tidligere skrevet - glem det
Redigeret af Hother - 14-Maj-2017 kl. 01:20 |
||||
|
||||
![]() |
||||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
|||
- der faldt også engang en Airbus ned , tror faktisk det var samme årstal hvor man observerede et Panasonic LCD m et par døde pixel . . . Shit happens !
Redigeret af Lennon - 14-Maj-2017 kl. 01:35 |
||||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Har du ikke fået svar på den op til flere gange. Du får den gerne igen - også for prins Knud, hvis der er lige så mange fejl på et Airbus fly som på et TV skal jeg minsandten ikke ud at flyve. Prøv om du kan huske den
![]() |
||||
|
||||
![]() |
||||
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2565 |
![]() |
|||
Du gør meget ud af at fortælle det interessante er om ABL men som andre har påpeget laver du en ekstrabladet overskrift om noget helt andet..
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |