|
Butik og CVR |
Besvar |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 30
-- Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 28-November-2015 kl. 10:28 |
Denne butik: http://www.jackmusic.dk/, er ifølge CVR ophørt: https://datacvr.virk.dk/data/visninger?soeg=jack%20music&type=Alle
Bør jeg alligevel holde mig fra at forsøge køb?
|
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
Funktioner
Tak(0)
|
Efter som de vil have overført penge, ville jeg være meget forsigtigt.
Ha du overført pengene, fanger bordet og du kan ikke få banken til at tilbagefører pengene. En virksomhed med 30 års erfaring, der kun kan modtage betalig via bankoverførelse. |
|
Bruger udmeldt 30
-- Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er enig - jeg afholder mig fra køb. Det er nu underligt, at butikkens hjemmeside ikke er blevet lukket af CVR? |
|
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
Funktioner
Tak(0)
|
CVR lukker ikke hjemmesider - det er et register.
Der står ikke CVR-nummer på hjemmesiden, så det er sikkert privathandel. Man skal ikke have CVR-nummer, hvis man omsætter for under 50.000 i en 12 mdr. periode. Redigeret af lunddal - 28-November-2015 kl. 13:54 |
|
fausing
Guld medlem Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Funktioner
Tak(0)
|
Med de varer han udbyder falder han mig ikke som fusker :)
Han skriver 30 års erfaring i musik branchen, ikke som erhvervsdrivende. For mig ligner det en aldrende spillemand/musiker med hang til dårlig musik der gerne vil servicere ligesindede. Hvis han sælger 300-500 cd'er om året forstår jeg godt han ikke har online betaling eller lign. Jeg ville godt turde handle med ham. :) |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |