|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kojak ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-September-2006 Status: Offline Point: 250 |
![]() Sendt: 13-Januar-2009 kl. 19:55 |
Nu hvor den svenske krone er så lav er det jo fristende at smutte over broen og købe en fladskærm. Nogen der kender nogle butikker med et rimeligt udvalg. Kender allerede Elgiganten, Expert og Siba men der må jo være mange flere.
|
|
![]() |
|
bekker ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 90 |
![]() |
Flatscreencenter har også en afdeling i Malmø - http://flatscreencenter.se/page/misc_info/store.php |
|
![]() |
|
Shovel79 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 422 |
![]() |
![]() |
|
Shovel79 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 422 |
![]() |
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4118 |
![]() |
Jeg var forbi www.mediamarkt.se De har rigtig mange TV sat op. Jeg tror aldrig jeg har set så mange på en gang. |
|
![]() |
|
kojak ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-September-2006 Status: Offline Point: 250 |
![]() |
Tak for svarene, det ser ret fornuftigt ud. Kan det passe at man ikke kan se hvad de har i butikken på mediamarkts hjemmeside?
|
|
![]() |
|
tvillingen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 20-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
![]() |
Mediamarkt Sverige ringede jeg med. De skifter priser op til 3 gange dagligt og det gad de ikke skrive på hjemmesiden. Hvilke varer de har, kan man heller ikke se. Hjemmesiden fortæller egentlig bare, at og hvor de findes, og at de har mange varer, så må man selv besøge dem. Sådan er det bare. Jeg har sammenlignet priserne på Panasonic TH-42PX80 og TH-37PX80 hos dustinhome.dk og ovennævnte svenske: Resultat: dustinhome.dk er billigst. Måske ikke så underligt: Det er et svensk firma med årlig omsætn. 3 mia. Redigeret af tvillingen - 17-Januar-2009 kl. 20:14 |
|
![]() |
|
Kim P. ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 48 |
![]() |
jeg har også overvejet at købe en TX-P50G10E i malmö, men så vidt jeg kan se og regne ud er der ikke sparet noget særligt, og jeg er overrasket over at se at pioner 5090 kunkst. et par tusser mere end G10eren Prisjäkt: G10 50" - 21190,- pioner kuro pdp lx5090 - 21890,- |
|
Kim
|
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
Det er fordi en G10 er lige så god som lx5090 Hvordan fik du det til et par tusser? |
|
BORING! |
|
![]() |
|
Kim P. ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 48 |
![]() |
ja det ved jeg heller ikke det var vist noget vrøvl, der kommer af at jeg tidligere så 5090eren på en site hvor den var et par tusser dyrere, sorry
|
|
Kim
|
|
![]() |
|
![]() |
men det ender nok også med en G10, jeg var lidt lun på V10eren, men efter at ha tænkt over det og set G10eren i butikken, med et fremragende billede, selv om det kun var et analogt signal, (jeg har selvfølgeligt ikke set V10eren), tror jeg er fuldt ud tilfreds med G10.
Redigeret af Kim P. - 04-April-2009 kl. 14:18 |
|
Kim
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |