|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() Sendt: 10-Juni-2010 kl. 22:06 |
Nu synes jeg efterhånden der har været en del tråde og spørgsmål om hvor folk køber billige spil, så nu laver jeg en tråd jeg håber at der kan blive til en sticky, så folk slipper for at spørge.
De steder jeg køber spil fra er: www.shopto.net www.gameplay.co.uk www.coolshop.dk - hvis det skal leveres hurtigt og være fra danmark www.amazon.co.uk - moms kommer oveni prisen www.game.co.uk www.play.co.uk - risiko for told www.gamestation.co.uk www.dvd.co.uk - kan have risiko for told hvis det er under 18pund Søgemaskiner: Andre forslag? Redigeret af SteffenD89 - 13-Juni-2010 kl. 10:11 |
|
![]() |
|
Slettet_120331 ![]() -- ![]() Oprettet: 10-Maj-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1123 |
![]() |
www.coolshop.dk (hvis det skal leveres hurtigt og være fra danmark)
www.amazon.co.uk www.game.co.uk www.play.co.uk |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Jeg vil så lige påpege at man skal lægge moms oven i prisen hos amazon, til min erfaring. Men jeg tilføjer dem lige. :)
|
|
![]() |
|
david79 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-September-2008 Sted: mn, USA Status: Offline Point: 173 |
![]() |
Med hensyn til play.co.uk skal man være opmærksom på at de sender mange ting fra Jersey:
If your delivery address is outside of Jersey, you may be subject to import duties and taxes, which are levied once a shipment reaches your country. Any such additional charges for customs clearance must be borne by you. You should note that customs policies vary widely from country to country; Play.com advises each customer to contact their local customs office for further information. http://www.play.com/HOME/HOME/6-/Help.html?page=playterms#jump-04 Fordi Amazon er så store og sælger til udlandet (Der er vist en beløbs grænse), så skal de opkræve lokal moms. Dvs. at på priserne hos Amazon bliver der til sidst, når man har valgt leverings adresse, trukket den engelske moms (15%) fra prisen og lagt dansk moms på (25%). Det er derfor man ofte oplever at prisen hopper lidt til sidst. |
|
![]() |
|
Lystrup ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() |
Jeg vil også godt anbefale følgende side: Ellers bruger jeg disse to sider til at finde den billigste pris på spil i england:
|
|
![]() |
|
Jeden ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-April-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 51 |
![]() |
gamestation.co.uk
dvd.co.uk (kan have risiko for told hvis det er under 18pund)
|
|
![]() |
|
david79 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-September-2008 Sted: mn, USA Status: Offline Point: 173 |
![]() |
Jeg mener også at Zavvi.com af og til sender fra Jersey. De er meget svære at finde ud af, da de har kontor både i England og Channel islands. |
|
![]() |
|
Lystrup ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() |
Ja det skal jeg så ikke kunne svare på. Jeg har hvert fald ikke oplevet noget med told eller andre problemer når jeg har bestilt ved dem.
Men de er jo også en del af The Hut Group, så det kan sagtens ske at de sender andre steder fra.
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja er der ikke en side der hedder noget med www.thehut.co.uk ?
|
|
![]() |
|
![]() |
Jo det hedder dog TheHut.com, det er faktisk nøjagtig det samme som Zavvi.com, bare med et andet navn, som også skulle ligge i England.
Redigeret af Lystrup - 13-Juni-2010 kl. 10:50 |
|
![]() |
|
![]() |
Nå, kan læse andre steder at både Zavvi.com og TheHut.com sender fra Jersey, så der er risiko for told desværre.
Ellers er der mange som anbefaler www.simplygames.com og http://gameseek.co.uk/ som kun sender fra England, så derfor ingen risiko for told.
|
|
![]() |
|
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() |
Jeg har købt en del ved Zavvi, og har aldrig oplevet fortoldning...
|
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |