|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
|
Nogen af priserne på Zavvi er da godt nok også helt groteske.
Heavenly Sword: £45 Ratchet and Clank: Tools of Destruction: £40 Beijing 2008: £45 Overlord: Rising Hell: £49 Deres nyere spil ligger dog til en rimelig pris. :)
|
||
![]() |
||
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
|
Jeg har ofte købt ved Zavvi. Havde ikke indtrykket af at de sendte fra Nogle af de små øer.
Jeg har ivertfald aldrig betalt told. De havde før gratis forsendelse, nu koster der dog 1 £ stadig noget billigere i forhold til mange af de andre engelske der typisk koster 3-4 £ i forsendelse. De har også noget der hedder Mega monday, hvor de hver mandag har mange gode tilbud. |
||
![]() |
||
janbau ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Horsens Status: Offline Point: 360 |
![]() |
|
Har lige købt en X-360 Arcade til 300 Kr uden controler så jeg er ganske ny inden for dette felt . Synes dog at man kan få en del billige spil hos Elgiganten og Bilka . Feks Forza Motorsport 3 til 99 kr |
||
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled Marantz 6010 Av 9,2 Atmos Cambridge Azur 651 W Effekt Cambridge Audio CXN Digtal forforstærker Musikstreamer Dali Opticon 6 + Center 9,1 setup Aktiv Sub 4 K Blu-ray |
||
![]() |
||
Smed89 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Kbh Status: Offline Point: 422 |
![]() |
|
Sidst jeg købte hos thehut kom der told oveni ![]() Men gameplay og gamestation.co.uk kan virkelig anbefales. De har billige spil samt også brugte. Dog koster fragten lidt mere (2.90pund) men ingen risiko for told. Og preorders til 37 pund (fx Mafia 2)
|
||
|
||
![]() |
||
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
|
http://www.shopto.net/PS3/VIDEO%20GAMES/PS3PR11-Prince%20of%20Persia%20The%20Forgotten%20Sands%20Collector%20Edition.html Prince of Persia Collectors til lidt over 200DKK Redigeret af amorbavian - 22-Juli-2010 kl. 18:04 |
||
BORING! |
||
![]() |
||
frugtkompot ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 810 |
![]() |
|
Jeg bruger også ekslusivt ShopTo. De sender fra England, er utrolig hurtige (2-3 dages levering til Danmark, der sendes med det samme) og er ganske prisaggresive.
|
||
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220. |
||
![]() |
||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
|
Husk at de lige har hævet fragten til £4-5 og jeg går ud fra at det stadigvæk er pr. spil. Det har i hvert fald fået mig til at overveje om jeg fortsat vil benytte shopto. |
||
![]() |
||
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
|
Totalt nederen fragtpris. Saa er der vel 365games.co.uk som som regel har de samme priser.
|
||
BORING! |
||
![]() |
||
Smed89 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Kbh Status: Offline Point: 422 |
![]() |
|
Den side er da lidt halv-heftig?.. Synes det er svært at stikke gameplay.co.uk's priser
|
||
|
||
![]() |
||
LeBlodia ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 341 |
![]() |
|
Jeg har købt rigtig mange spil hos www.cdwow.com da de sender fragtfrit og deres priser er også ok.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Må indrømme at priserne er pænt høje ifh de andre sites?.. eller er det mig der overser noget?..
|
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Nej, fordi du skal kigge på hvert spil. F.eks. er COD6 billigere hos 365. Desuden husker jeg dem som billigere i fragt. |
||
BORING! |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |