recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Butiksbekendskab
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Butiksbekendskab

Besvar Besvar Side  <1234 5>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2013 kl. 07:29
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Oprindeligt skrevet af tonice25 tonice25 skrev:

Er der nogen herinde der har handlet hos www.discshop.se og www.platekompaniet.no?

Hvorfor vil du handle her?

Der findes da glimrende alternativer.
Hvilke alternativer?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Point: 4909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2013 kl. 08:23
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Er der nogen herinde der har handlet hos www.discshop.se og www.platekompaniet.no?

Hvilke alternativer?

CDON
imusic
Stereo Studio

Bare for at nævne nogle danske.

Der er utallige andre udenlandske med rimelig porto.

Men hvis man skal bruge en speciel norsk film, er sagen jo anderledes.

Har trådstarter prøvet CDON???

Hvis du poster titlerne er der måske nogle der kan hjælpe herinde.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2013 kl. 08:29

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Hvilke alternativer?

CDON
imusic
Stereo Studio

Bare for at nævne nogle danske.

Der er utallige andre udenlandske med rimelig porto.

Men hvis man skal bruge en speciel norsk film, er sagen jo anderledes.

Har trådstarter prøvet CDON???

Hvis du poster titlerne er der måske nogle der kan hjælpe herinde.
Jeg kender godt de Danske. Men det sker faktisk jævnligt, at man kan få nogle titler ret lang tid før i Sverige eller Norge. Og nogle titler kan købes der, som ikke udkommer i DK. Så må de jo hentes derovre fra.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 30 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 17-Juli-2013
Point: 1328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2013 kl. 09:06
Jeg er lige blevet gjort opmærksom på, at www.platekompaniet.no ikke sender til udlandet.
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2814
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2013 kl. 00:48

Men CDON har da en dårlig sag, hvis de har ført mig bag lyset?!

Hvilken sag? Lad være med at handle der, det er da løsningen.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2013 kl. 09:20
Oprindeligt skrevet af Kasper_J Kasper_J skrev:

Men CDON har da en dårlig sag, hvis de har ført mig bag lyset?!

<span style="line-height: 1.4;">
</span>
<span style="line-height: 1.4;">
</span>
<span style="line-height: 1.4;">Hvilken sag? Lad være med at handle der, det er da løsningen.</span>

Det er en dårlig idé, at bryde noget af i bider og så kommentere på det!
Det ødelægger den fulde sammenhæng af det skrevne ord!

- Men til det konkrete: Jeg ved ikke om du er ung og om du derfor er ligeglad med, hvad der bliver noteret om dig på internettet?

Men CDON er gået over til CPR registrering ved brug af betalingskort som f.eks. Mastercard
- Det ved jeg, da jeg bruger det!
Og jeg har lige tjekket via mit log in via CDONs netside, at CPR kan IKKE kan ændres.
- Det er så ærgerligt! - Men det er der så ikke noget at gøre ved...

Måske har CDON haft problemer med falske bestillinger og ubetalte regninger, så de har været nødsaget til den nye handling?

Under alle omstændigheder, så har debatten i diverse medier peget på, at sikkerheden vedr. CPR ofte er mangelfuld - og misbrug kan forekomme. - F.eks. ved identitetstyveri.

Men CPR bruger tilsyneladende også Discshop - men som der også er peget på i denne tråd, så har Discshop nok også haft en grund til det.

Redigeret af tonice25 - 07-September-2013 kl. 09:22
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Point: 4909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2013 kl. 10:00
Har lige købt en CD og DVD hos CDON for to uger siden.

Betalt med Visa/Dankort.

Der var skutte noget med cpr. registrering.Smile

Edit: Har lige tjekket min profil. De har min fødselsdato. Ikke de fire sidste numre.

Redigeret af Mufti - 07-September-2013 kl. 10:04
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2013 kl. 10:15

Betalt med Visa/Dankort.

Edit: Har lige tjekket min profil. De har min fødselsdato. Ikke de fire sidste numre.

Da jeg for fire til fem år siden blev bedt om at genregistrere mig, så prøvede jeg uden de sidste fire numre - det blev afvist - så jeg blev nødt til at genregistrere mig også med de sidste fire numre.

Jeg har flere gange prøvet at ændre det - uden held!

Så CDON har et forklaringsproblem så, når du ikke er blevet bedt om at indtaste de sidste fire numre!

Da CDON har hovedsæde i Sverige, så er det nok svært at argumentere for dansk lovgivning - men CDON har altså nok misbrugt min tillid?    
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2013 kl. 10:18

Betalt med Visa/Dankort.

Da jeg for fire til fem år siden blev bedt om at genregistrere mig, så prøvede jeg uden de sidste fire numre - det blev afvist - så jeg blev nødt til at genregistrere mig også med de sidste fire numre.

Jeg har flere gange prøvet at ændre det - uden held!

Så CDON har et forklaringsproblem så, når du ikke er blevet bedt om at indtaste de sidste fire numre!

Da CDON har hovedsæde i Sverige, så er det nok svært at argumentere for dansk lovgivning - men CDON har altså nok misbrugt min tillid?    

Det er jo dit cpr nr, og du bestemmer suverent hvem du vil udlevere det til. Hvis en netbutik beder mig om cpr nr før køb, lukker jeg siden og handler ikke med dem.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2013 kl. 10:27
Nu har jeg sendt en mail til CDON - så må de forklare sig ud af den sag!

Da jeg IKKE er i stand til at slette de sidste fire tal, så må CDON også dér forklare sig!

Ellers er det nok en sag som politiet må tage sig af!
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2013 kl. 10:38

Nu har jeg sendt en mail til CDON - så må de forklare sig ud af den sag!

Da jeg IKKE er i stand til at slette de sidste fire tal, så må CDON også dér forklare sig!

Ellers er det nok en sag som politiet må tage sig af!

Uhasa, jow jow, det er da dejligt vi har så mange ressourcer indenfor politiet, så de kan efterforske en så alvorlig sag.

Hvis du IKKE vil udlevere dit cpr-nr så lad vær. Du kan da ikke udlevere det og så spille tøsesur bagefter.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2013 kl. 10:39
Jeg har ikke mit CPR nummer liggende hos Discshop.se. Det er kun Svenskere som skal, og kun hvis de vil købe på girokort.
Mvh
Flemming Larsen
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 5>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu