|
Butiksbekendskab |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Forfatter | |||||
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Så må der være en speciel personmæssig grund til, at CDON har valgt at slå ned på bare mig, med deres udvidet CPR-oplysning!
Som før nævnt i denne tråd: Jeg har INTET som helst udestående med nogle kreditorer - ej heller skylder jeg noget, nogen steder! Så hvorfor CDON har valgt at slå ned på netop mig med deres CPR-oplysning, det er mig en gåde! Redigeret af tonice25 - 07-September-2013 kl. 12:57 |
|||||
![]() |
|||||
kokken32 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-September-2007 Status: Offline Point: 81 |
||||
Må være noget som jeg er gået glip af, men lyder som om du bare skulle have fundet andet sted at handle?
|
|||||
![]() |
|||||
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
||||
Det kan jeg ikke bruge til noget. |
|||||
![]() |
|||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||||
"Der er kommet ny sikkerhedsløsning for Mastercard og Visadankort. Når du fremover handler i internetbutikker med Verified by Visa og MasterCard SecureCode, skal du bekræfte din kortbetaling med en eengangskode, som du får via en sms fra Nets."
"Tilmeldingen sker automatisk hvis du har Netbank og dit mobil nr er registreret der. Sikkerhedsløsningen træder i kraft d 30 oktober." Set i lyset af dette, kan netfirmaerne ikke forlange kundernes cpr nr mener jeg.... |
|||||
![]() |
|||||
||||
Tak for din præcisering - så mangler jeg bare at få en god forklaring fra CDON af hensyn til miseren vedr. mine personfølsomme oplysninger. |
|||||
![]() |
|||||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
||||
Fint nok, hvilket år? Er det 2013 eller hvad?
|
|||||
![]() |
|||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||||
I år |
|||||
![]() |
|||||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
||||
yep 30 Oktober 2013, har fået brev fra min bank om ændringerne
|
|||||
![]() |
|||||
||||
Nationale eller internationale ændringer?
Det er vigtigt ved. min sag om CDON ![]() |
|||||
![]() |
|||||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
||||
Brokker han sig ikke over det var 4-5 år siden han skulle oplyse det? Samt det er 30.10.2013 det træder i kraft og så vidt jeg ved er vi stadigvæk i september?
|
|||||
![]() |
|||||
||||
Nu synes jeg, at du lige skal tage og slappe lidt af, min kære mand! Og lad være med, at omtale mig som tredjeperson! Redigeret af tonice25 - 08-September-2013 kl. 13:21 |
|||||
![]() |
|||||
||||
Undskyld mig, men du er da godt nok nærtagende, jeg omtaler dig i tredje person, da jeg mener det er den korrekte måde. Men da du nu er her, kan du så svare på ovenstående spørgsmål?
|
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |