|
Butiksbekendskab |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | ||||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||
Jo men når nu den nye sikkerhedsløsning træder i kraft, kan de ikke mere forlange cpr nr, som de åbenbart "tidligere" har gjort pga sikkerhed. |
||||||
![]() |
||||||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
|||||
Nææ, men vi taler ikke om fremtiden ![]() |
||||||
![]() |
||||||
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
|||||
Nærtagende? Nej - men konversationen bliver IKKE bedre af, at du har en forkert verbal måde, at angribe tingene på! Fordi at CDON henholder sig til en gammel regel, det gør det så absolut ikke mere forringet, idet lovgivningen så er blevet forbedret - selvom det nok kun gælder nationalt - og ikke internationalt? |
||||||
![]() |
||||||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
|||||
Du kan jo blive ved med at diskutere her omkring, hvad du skulle og ikke skulle. I fald af, at ingen her er ansat hos cdon.com er der jo i gen der kan svare her.
Skriv en mail til dem, og afvent svar. Derudover må jeg da give folk ret i, at hvis du selv har oplyst dit cpr dengang, så kan du ikke beklage dig over det nu. Om ikke andet, så må du bede dem slette de oplysninger de har om dig, og så ellers finde en anden forhandler. |
||||||
![]() |
||||||
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
|||||
Nu var mit ærinde ikke CDON - men anbefalinger om to andre netbutikker. -Det er lidt underligt, at en tråd skal drukne i en sidebemærkning - men det er vist noget der gældende på recordere.dk - Men til det med CDON: Det skulle vist gerne fremgå, af tråden her, at jeg har sendt en mail til CDON og forventer et ærligt svar af CDON. Og som jeg allerede har skrevet, så fik jeg åbenbart som den eneste, et kommandosvar i sin tid af CDON, at den fulde CPR-oplysning skulle der til for fortsat at handle hos CDON. Det ændrer ikke på, at CDON er rimelig at handle hos - altså lige bortset fra det med CPR oplysning. Redigeret af tonice25 - 08-September-2013 kl. 14:19 |
||||||
![]() |
||||||
|||||
Nu har mit ærinde som sagt ikke været CDON - men da CDON så alligevel har været omtalt, så er der altså nogle herinde, som har misforstået noget.
Idét CDON har en generel regel, som har været gældende i mange år - beklageligvis. Men her er et svar, som jeg har modtaget via mail: Grundet sikkerhedsmæssige årsager, da vælger CDON at vores kunder skal registrere sig med navn og adresse samt ydereligere personlige oplysninger for at verificere personer når de handler hos os. CDON ønsker at vores kunder skal føle sig trygge ved at handle hos os via internettet. Ved cpr nr kan vi bekræfte folkebogføring og hermed opkræve betaling fra kunder, som eventuelt ikke betaler og for at forebygge misbrug af andres identitet via nethandel. Citat slut. Med andre ord: Dem der så IKKE har registreret sig med det fulde CPR-nummer har altså været heldige - reglen hos CDON er, at man skal registreres på alt - også det fulde CPR-nummer, for overhovedet at handle hos CDON. Redigeret af tonice25 - 09-September-2013 kl. 18:57 |
||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |