|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
![]() Sendt: 29-Maj-2008 kl. 19:05 |
Er der nogen herinde som benytter en Buttkicker?? Hvad synes I om den? Og har I eventuelt handlet et sted, hvor den er billigere end hos Moto (kr. 6.000,-). Redigeret af Iron Man - 11-Juni-2008 kl. 22:33 |
|
![]() |
|
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
![]() |
Nu har jeg bestilt én Buttkicker, så nu bliver det virkeligt spændende
![]() |
|
![]() |
|
MeLViS ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 430 |
![]() |
så må du jo huske at smide et review op herinde..
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Det kan jeg da sagtens Jeg har kun hørt godt om den. Det er meget længe siden, at jeg prøvet én.... Så det bliver dælme spændende. |
|
![]() |
|
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
Må man høre hvad du har bestilt Andy?..Der er jo lidt forskellige BK-modeller!.
Mvh Zirio CineZirio Onkyo, Pansonic, B&W, Velodyne, Supra, Nordost |
|
![]() |
|
Carpo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 74 |
![]() |
Jeg glæder mig også til at læse om hvordan din nye Buttkicker virker. Så håber på en lille review engang i fremtiden. |
|
Med venlig hilsen
Carsten www.carpo.dk |
|
![]() |
|
Lightyear ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
![]() |
Jeg har også overvejet en Buttkicker. Oplevede en til demo i Hifiklubben, og det var sgu en sjov oplevelse
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Det er den store (Buttkicker LFE). Jeg har bestilt hele kittet inkl. forstærkeren http://www.thebuttkicker.com/home_theater/products/bk_lfe_ki t.htm Jeg læste i øvrigt et review med én som har fire (4) Velodyne DD18, og han synes den var rigtig fed. så hvis den giver ham noget, så må det være helt vildt for os almindeligt dødelige :) Redigeret af Iron Man - 30-Maj-2008 kl. 21:37 |
|
![]() |
|
![]() |
Det skal der nok komme. Det bliver ret fedt, at kunne mærke rystelserne fra 5Hz frekvenser. Redigeret af Iron Man - 30-Maj-2008 kl. 21:36 |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har også engang hørt den i en Hi-Fi Klubben butik, men det var uden Buttkickers egen forstærker og der skal en del kræfter til, at trække den ordenligt. Buttkicker forstærkeren skulle være i stand til, at trække 4 Buttkicker's. Her taget fra et review: "I chose the Carvin DCM2000, a two-channel power amplifier, which will deliver 2,000 watts into 4 Ohms when bridged. Although the Carvin will output 2,000 watts when bridged, I could get it to clip. This is testimony to the tremendous demands placed on it when driving the ButtKicker" Han dog vist også tilkoblet en PCA som laver signalerne dybere. Redigeret af Iron Man - 30-Maj-2008 kl. 21:35 |
|
![]() |
|
Epsi ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2007 Status: Offline Point: 295 |
![]() |
Jeg har sat 3 bassvibrator fra thansen under min sofa. De koster 150 kr stykket. Jeg kender ikke forskellen men det kan klart anbefales. De får selvfølgelig kun subwoofer signalet, så det er rigtig fedt når hele sofaen ryster pga en eksplosion :D |
|
![]() |
|
![]() |
Så ankom mit Buttkicer LFE kit Her er lige et par billeder.... I må vente med, at høre om mine erfaring til den officiele anmeldelse her på siden. Jeg vil dog sige, at nær sked i bukserne ved den første eksplosion Buttkickeren gjort klar til montering. Buttkiceren vejer 5kg og det bevægelige stempel 1,5 kilo.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |