|
Buttkicker |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
skyeagle ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 454 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Juni-2013 kl. 18:28 |
Hej alle.
Jeg har et spørgsmål om buttkicker og ved ikke om det er det rigtige katogori , men ville hører om den trådløse gør det godt? om nogle der har oplevet forsinkelse på denne evt.? Jeg har en hjemmebio med fast lærred, 7.2 system , altså 2 stk. subwoofere der gør det godt, de kan ihvert fald godt ryste sofaen lidt nogle gange, men tænkte på sådan en buttkicker ville fuldende bioen mere, da jeg har læst mange gode anmeldelser om buttkickeren på nettet og herinde. jeg ved godt den trådløse buttkicker ikke er så stræk som lfe kittet, men mon ikke den alligevel kan rykke en del, synes den anden som koster 6500 kr hos headaudio er lige en tand for meget for mig. ( husejer så pengene ikke så store som dengang i lejlighed desværre ) hilsen Kim. ![]() |
|
Med Venlig Hilsen Kim
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg ved ikke hvor godt den du kigger på er, men jeg har den store fra EarthQuake monteret herhjemme..
http://www.earthquakesound.dk/gaming-audio/bass-shaker-and-accessories/q10b.aspx Jeg kører også selv med 2 stk subwoofere ved siden af og de ka sagtens ryste hytten alene, men det fysiske spark man får i røven af buttkickeren er bare så meget mere intens.. Det giver en kanon dimension i film, og man lever sig meget mere ind i filmene når de bogstavlig talt mærkes..! Nu ved jeg ikke hvor du bor henne af, men hvis det er i nærheden af Kbh så er du meget velkommen til at få en demo herhjemme, før du går ud og ofrer mønter.. |
|
![]() |
|
skyeagle ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 454 |
Ok det lyder jo godt at man lever sig mere ind i filmen, sådan skal det være
![]() Jeg kender ikke den du maskine du har og faktisk ikke stødt på den før nu,men jeg vil da undersøge mere om den og buttkickeren. Jeg er fra Nordsjælland så der ikke langt til Kbh,men indtil videre takker jeg pænt nej tak til komme og hører din hos dig, er ellers pænt af dig,men jeg er først på første stadie med lige undersøge sagerne og om jeg overhovedet skal investere i sådan en. Jeg kan være lidt bange for f.eks en trådløs buttkicker måske har delay, har det bedre med kabling med lyd,men den er for dyr synes jeg. Tak for dit input. Hilsen Kim |
|
Med Venlig Hilsen Kim
|
|
![]() |
|
Ikke flere meninger ?
|
|
Med Venlig Hilsen Kim
|
|
![]() |
|
hifibo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 395 |
Jeg har et LFE kit i fin stand du må købe for 4000 (er også husejer men bruger den ikke nok) den befinder sig i svendborg hvor den gerne demonstreres, alternativt kan den hentes i odense i dagtiden. har også billig forsendelse fra arbejde. Det er LFE kittet med den store (i watt) forstærker /bo
|
|
![]() |
|
Ok kunne da være en mulighed, hvor gammel er den? Og alt tilbehør?
Mvh Kim |
|
Med Venlig Hilsen Kim
|
|
![]() |
|
Synes bare den trådløse var smart så man slap for mange kabler,men lyd og trådløs hænger jo ikke altid godt sammen.
|
|
Med Venlig Hilsen Kim
|
|
![]() |
|
hifibo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 395 |
jeg har købt den brugt, så jeg vil ikke spå om alder. Enheden er i flot stand, der er fod med, kabel og forstærker (med strøm) ingen emballage samt et længere højtalerkabel, om det er originalt ved jeg ikke. Jeg kan pakke den pænt ned hvis du vil have den tilsendt. Jeg kan finde serienummeret til dig, så kan du forespørge fabrikken/importøren om alder ? /bo
Redigeret af hifibo - 04-Juni-2013 kl. 21:41 |
|
![]() |
|
Ellers tak Bo, jeg vil undersøge nærmere først, evt.tage ind i headaudio og tale med dem og få vist en, jeg er ikke så langt i procesen endnu, 4000 kr for en brugt enhed synes jeg også lige er i overkanten
![]() Mvh Kim |
|
Med Venlig Hilsen Kim
|
|
![]() |
|
Ikke nogle som har prøvet eller erfaringer med den trådløse buttkicker ?
|
|
Med Venlig Hilsen Kim
|
|
![]() |
|
Stadigvæk ingen gode råd ang. Denne trådløse buttkicker ?
Dem som har den alm store LFE kit, er den pengene værd? |
|
Med Venlig Hilsen Kim
|
|
![]() |
|
hvad lægger du i "pengene værd" ? jeg har (som skrevet) en, den giver et herligt kick som ingen subwoofer kan. Men jeg vil mene at pengene værd er en meget personlig ting (og ganske afhængig af hvor mange penge du har...). Jeg har intet at udsætte på den rent teknisk i mit surround setup, jeg har dog ikke haft den jeg har tændt i en måneds tid da jeg nu mest ser netflix, og jeg tror de sorterer de frekvenser fra (den virker på bluray) så derfor er min til salg. Dine filmvaner/økonomi kan være anderledes. Personligt ville jeg aldrig købe noget trådløst udstyr til lyd, hverken baghøjtalere, eller hdmi kabler til billede. Telestyrelsen sørger for et begrænset område af frekvenser til den slags udstyr, og trådløst er et "råbe højest" medie, dvs. at kraftigste sender får ret, og de andre må vige. bo
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |