recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Buttkicker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Buttkicker

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
skyeagle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Marts-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 454
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skyeagle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2013 kl. 18:14
Hej Bo.

Jeg mente nu pengene værd ofre de ekstra penge på LFE kittet frem for den trådløse,så er mig der ikke formuleret mig ordentlig.

Jeg ser meget netflix og var da også her den skulle bruges mest, så er da ikke godt at hører den ikke virker super med netflix, jeg ser også en del film på iTunes,måske den er bedre der.

Jeg ville nu Heller aldrig kører med trådløs hdmi , og også derfor jeg har mine betænkeligheder ang. En trådløs buttkicker, har kun fundet amerikanske anmeldelse om den trådløse,men ville være rart med en herfra der selv havde prøvet den.

Mvh Kim
Med Venlig Hilsen Kim
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skyeagle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2013 kl. 21:01
Ser ud til at man godt kan sætte Buttkick trådløs til kabling også hvis man har lyst til det også.
Med Venlig Hilsen Kim
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skyeagle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2013 kl. 22:24
Kan det virkeligt passe at netflix skærer de dybeste toner væk så man ikkelandbrugsrelateret bruge en buttkicker??
Med Venlig Hilsen Kim
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skyeagle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2013 kl. 22:25
Haha huraaaaa for stavekontrol.   Ikkelandbrugsrelateret = ikke kan
Med Venlig Hilsen Kim
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skyeagle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2013 kl. 17:49
Ser ud til ingen rigtigt har haft den trådløse buttkicker her vist.

Ihvert fald tak for input her.

Mvh Kim
Med Venlig Hilsen Kim
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu