|
B&W 685 og ASW600 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Daniel99 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-Maj-2015 Sted: Nørre Nebel Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Maj-2015 kl. 17:45 |
Hej Recordere. Jeg sælger et sæt B&W 685 og en B&W ASW600 subwoofer. Begge dele i farven "sort ask". Der sidder vægbeslag bag på højtalerne, som også følger med, og så er der et 3m subwooferkabel med. Det spiller virkelig godt og er 100% i orden. Det hele er fra 2010 Jeg har både kvittering og alt emballagen til højttalerne. Til subwooferen, har jeg desværre hverken kvittering eller emballage, da jeg selv har købt den brugt, af en bruger, her på "recordere". Vh. Daniel Jacobsen Pris 3000,- Redigeret af Daniel99 - 17-Maj-2015 kl. 16:40 |
|
Vh. Daniel Jacobsen
|
|
![]() |
|
henrys100 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Juli-2008 Status: Offline Point: 20 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej hvad er prisen og er det 685 s2 du sælger?
|
|
![]() |
|
thomnico ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Albertslund Status: Offline Point: 494 |
Hvad er målene på sub? (Uden kølergrill )
Jeg kan kun finde mål på nettet som er inkl kølergrill og jeg har brug for at vide uden, da jeg har en lukket studs fra radiatior der stikker lidt op af gulvet der hvor sub er, så jeg må vide om der er plads først :) Mvh Thomas |
|
![]() |
|
Daniel99 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-Maj-2015 Sted: Nørre Nebel Status: Offline Point: 8 |
Kan da godt se jeg har glemt prisen.
Pris 3000,- Mål: H-365mm, B-365mm, D-450mm. Redigeret af Daniel99 - 17-Maj-2015 kl. 16:41 |
|
Vh. Daniel Jacobsen
|
|
![]() |
|
Det er 685 s1. Det hele er fra 2010
|
|
Vh. Daniel Jacobsen
|
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
Vil du sælge højtalere for sig? Evt. pris.
|
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
Jeg gir det lige et par dage og ser, om det kan blive solgt samlet. Hvis det ikke lader sig gøre, skal jeg nok give besked.
|
|
Vh. Daniel Jacobsen
|
|
![]() |
|
3000,-
|
|
Vh. Daniel Jacobsen
|
|
![]() |
|
Der må da være en der kan bruge noget billigt B&W ;)
|
|
Vh. Daniel Jacobsen
|
|
![]() |
|
henrys100 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Juli-2008 Status: Offline Point: 20 |
Vil du sælge subwooferen alene?
|
|
![]() |
|
Hvis "Kief" stadig er interesseret i højttalerne, kan vi sagtens finde ud af det?!
|
|
Vh. Daniel Jacobsen
|
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
Kan godt stadig være interesseret afhængig af pris og om de er eller kan komme i nærheden af KBH 😊
|
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |