|
B&w Asw 2500 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-September-2013 kl. 10:00 |
Hej har fået sådan en her tilbudt til 2000kr
Kender ikke så meget til den så vil lige høre om der er nogen der har lidt erfaringer med den? Den er jo ikke ligefrem ny :-) |
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har selv en, som "supplement" til min ASW610.
Jeg synes den gør det utrolig godt. Specielt til musik udmærker den sig, men til film giver den også rigtig god effekt. Prisen er bestemt også i orden, og falder den ikke i din smag kan du jo sælge den videre til samme pris. Når de en sjælden gang er til salg, går de fra omkring 2500 og et par hundrede ekstra. Mvh. Fausing |
|
Min Hjemmebio
Hjemmebio - NAD T775HD - CM1 - CMC - CWM800 - ASW2500 + Buttkicker LFE Stereo setup - NAD C372 - DALI 850 |
|
![]() |
|
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak for svar fausing :) Lyder jo som om det er en udemærket ide så :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |