recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - B&W asw610 vs Dali SUB E-12F  erfaringer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

B&W asw610 vs Dali SUB E-12F erfaringer

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3794
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: B&W asw610 vs Dali SUB E-12F erfaringer
    Sendt: 23-November-2013 kl. 16:01
Da jeg forsøger at finde mig 4 stk Zensor 1 til et kommende kompakt surroundsæt, skal jeg forhøre mig på de 2 subwoofer i en sammenligning.

Jeg har allerede B&WASW610, så det er ikke en jeg skal ud og købe. Men da det er Dali jeg vil indkøbe og jeg ser den nævnte som ligestykket vil jeg høre jeres ord på de 2 imellem?

Får jeg en bedre samhørighed med dali´s?

B&W er dyrere, men er det pga kvalitet eller er B&W bare dyrerer?.
Det er noget skidt i det hele taget for jeg kan bedre lide kvalitets indtrykket B&W giver.

Jeg startede ellers med at efterlyse B&W m1 til et surroundsæt, men jeg må erkende efter at have hørt dem at de tiltaler mig kun design mæssigt. Jeg var overrasket over at jeg fandt dem meget lidt alsidig i lyd. Jeg havde en oplevelse af at jeg skulle side lige i skudlinjen for at få en god acceptabel lyd.

B&W 686 fik jeg testet også og dem kunne jeg nu også godt lide i sammenligningen med Zensor. 

685 var bestemt bedre, men for store til jeg kan rumme dem.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu