|
B&W asw610 vs Dali SUB E-12F erfaringer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-November-2013 kl. 16:01 |
Da jeg forsøger at finde mig 4 stk Zensor 1 til et kommende kompakt surroundsæt, skal jeg forhøre mig på de 2 subwoofer i en sammenligning.
Jeg har allerede B&WASW610, så det er ikke en jeg skal ud og købe. Men da det er Dali jeg vil indkøbe og jeg ser den nævnte som ligestykket vil jeg høre jeres ord på de 2 imellem? Får jeg en bedre samhørighed med dali´s? B&W er dyrere, men er det pga kvalitet eller er B&W bare dyrerer?. Det er noget skidt i det hele taget for jeg kan bedre lide kvalitets indtrykket B&W giver. Jeg startede ellers med at efterlyse B&W m1 til et surroundsæt, men jeg må erkende efter at have hørt dem at de tiltaler mig kun design mæssigt. Jeg var overrasket over at jeg fandt dem meget lidt alsidig i lyd. Jeg havde en oplevelse af at jeg skulle side lige i skudlinjen for at få en god acceptabel lyd. B&W 686 fik jeg testet også og dem kunne jeg nu også godt lide i sammenligningen med Zensor. 685 var bestemt bedre, men for store til jeg kan rumme dem. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |