|
B&W CM7 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Februar-2013 kl. 09:25 |
Hej folkens, nogen der kender disse højtalere og måske har hørt dem overfør fx dm683?
Jeg har fået et godt tilbud på nogle i sort højglans, men har ikke råd før april, sælger ville dog ligge dem til side hvis jeg kunne ligge et depositum. Skal have surround, og disse sammen med CMC og CM1 ville spare mig for en del, hvor jeg samtidig så får den sorte højglans som jeg gerne vil have :) |
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jamen nu har jeg aldrig ejet nogle af modellerne, men lyttet til dem ved flere lejligheder, dog på forskelligt grej... Men umiddelbart vil jeg mene du får en mere detaljeret højttaler, med knap så meget bulderfylde i øvre bas - som jeg synes dm serien har tendens til. ;)
Så jo, en stor opgradering for dig. Men er du vant til den meget tunge fyldige lyd i dm, så kan du måske få det lidt svært med den mere præcise og knap så påfyldte lyd i cm serien? |
|
![]() |
|
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
Lige nu har jeg kun dm601 s1
Men har haft surround hvor jeg havde dm604 s2 sammen med en B&W CC1 s1 (mener jeg den hed) og mine 601 s1 Så kender til dm serien, bare den ældre udgave. Men har lyttet til CM1 og CM5 i HFK og synes faktisk godt om den klare og præcise lyd de havde. Men det var jo så ved musik, jeg ser mere film, så derfor skal jeg nok have demonstreret begge serier i surround (dog med CM8) og se hvordan mine behov er ved film, der må jo egentlig gerne være noget bulder. |
|
![]() |
|
Ingen andre der har en mening? Eller nogle erfaringer de vil dele? :)
|
|
![]() |
|
frugtkompot ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 810 |
B&W's CM serie er meget udbredt og almindelig kendt. Søg efter CM7, CM8 eller CM9 og jeg er sikker på, at du vil kunne læse tonsvis af reaktioner ikke bare her, men på de fleste HIFI-fora i almindelighed.
PS. Har aldrig selv hørt dem, men som enhver, der har besøgt HIFIklubben, kan jeg i hvert fald konstatere, at de er utrolig flotte at se på.
|
|
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220. |
|
![]() |
|
Therien ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
Har haft dem.. De udmærkede sig specielt ved kvindevokal. Afslappende at lytte til, kunne opfattes som en anelse tung i basområdet.
|
|
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |