|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
TvHomer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-August-2009 Status: Offline Point: 756 |
![]() Sendt: 29-September-2009 kl. 16:15 |
Er der nogen der har nogen erfaring med disse højtalere? Får man mere for pengene ved at købe noget andet? Og hvordan vil de mon spille med en pioneer VSX-919? Redigeret af TvHomer - 29-September-2009 kl. 16:16 |
|
![]() |
|
CyberHouse ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 105 |
![]() |
Hej TvHomer Jeg har lige selv erhvervet mig et par i højglans sort og er super tilfreds. Det er den nye model med kraftiger magnet og svingspole. De er bi-amp via NAD T955 med en denon 2310 som reciver. I min verden spiller de simpelthen eminent til prisen, havde selv overvejet den nye CM9, men syntes dog den blev for stor til min stue på 24 m2. Jeg er ingen anelse om hvordan den spiller med dden nævnte pio. |
|
Pioneer LX5090H | Pioneer SC-LX72 | B&W - Cm 7, Front | B&W - CMC2 - Center | B&W - CCM65, Surround | B&W - ASW CM10 - Sub | Samsung BDP-1500
|
|
![]() |
|
DanishBacon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
![]() |
Jeg overvejer også kraftigt en B&W CM7'er - jeg synes den lyder rigtig "rar", men jeg synes godt at toppen kunne være lidt mere tydelig/lys. Jeg har pt. nogle XTZ 99,36'ere på prøve - de lyder i mine ører rigtig godt. Men er ret følsomme overfor kvaliteten af kildematerialet. De er dog ikke helt så lækre i design som CM7'ere - men de ser nu stadig rigtig godt ud! Redigeret af DanishBacon - 29-September-2009 kl. 21:51 |
|
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
|
|
![]() |
|
Stroyer ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 190 |
![]() |
DanishBacon: Hvis du skal af med dine XTZ må du lige sige til(med mindre de er blank-sort) da jeg skal til at have købt et sæt. /mvh |
|
![]() |
|
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
![]() |
stroyer, han har dem kun til prøve
|
|
![]() |
|
DanishBacon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
![]() |
De er købt med buy&try, så der er mulighed for at levere tilbage...
TvHomer - det kan du evt. også overveje - man skal dog selv betale for fragt PS: De er mat sorte. |
|
|
|
![]() |
|
Stroyer ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 190 |
![]() |
friedel & DanishBacon: Ohhh...Det var satme smart. Er der noget specielt sted man skal købe dem hvis det skal gøre sig gældende, eller andre forholdsregler man skal tage sig ? Overvejer nemlig at købe et komplet sæt surround med 99.36 front, 99.26 Center, 99.26 Baghøjtalere og muligvis en Sub XTZ 99 W10.16 /mvh |
|
![]() |
|
TvHomer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-August-2009 Status: Offline Point: 756 |
![]() |
Hvor er det I køber/låner dem henne? Og hvad er fragtprisen, hvis de skal retur? |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har købt mine fra Fyndbörsen (Sverige). Der ligger en del anmeldelser hist og her på internettet. Se buy&try her. Jeg ved ikke, hvad fragten til Sverige koster - men et skud fra hoften er lidt under en plovmand. |
|
|
|
![]() |
|
Leviathan.jk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-April-2009 Sted: Købrnhavn Status: Offline Point: 823 |
![]() |
Hvad kan du så bedst lide? B&W CM7 eller XTZ 99.96? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |