|
B&W: CM7,CMC2, CM10 Pris? |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
CyberHouse ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 105 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-August-2013 kl. 08:36 |
|
Hej Recordere.
Jeg overvejer at sælge mine højttaler, da de pt. bare står i kld. dækket ind og ingen glæde giver. :-(. En uheldig deal med konen har desværre betydet at udsigten til rigtig biorum har laaaannge udsigter, så jeg ønsker derfor at vide en ca. pris på højttalerne, da jeg vil smække et sattelit system op i vores tv stue. Alle er af mærket Bowers & Wilkins. Alle købt i hifiklubben ca. i 2009 med kvitt. Alle er i højglans sort og fremstår i fin stand. Centerhøjtt. har dog en enkelt ridse ovenpå samt et par under bunden. Fronthøjtt. CM7 Center: CMC 2 Sub: ASW CM10 Ny pris ça. 27.000 kr - hvad vil de kunne indbringe nu?? |
||
Pioneer LX5090H | Pioneer SC-LX72 | B&W - Cm 7, Front | B&W - CMC2 - Center | B&W - CCM65, Surround | B&W - ASW CM10 - Sub | Samsung BDP-1500
|
||
![]() |
||
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Som tommelfingerregel er det ikke helt forkert at sige omkring 50% af ny-pris, afhængigt af hvor hurtigt man gerne vil have solgt. CM7 højttalere kørte desuden på tilbud i forbindelse med overgang til CM8, så de er nok lidt længere nede i pris endda. Baseret på det vil jeg umiddelbart vurdere at prisen ligger omkring 13-14.000. Stærkt afhængigt af hvad andre folk har prissat lignende varer til - dette har jeg ikke vurderet. |
||
![]() |
||
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
|
Jeg fik 4500 for mine cm7, hvis det kan hjælpe :)
|
||
![]() |
||
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1330 |
|
havde nok sagt nærmere omkring de 10.000... Men vi har vel begge to også vores forbehold
![]() |
||
![]() |
||
CyberHouse ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 105 |
|
Hej
Tak for input :-) Jeg vil sige at jeg også selv havde forestillet mig en pris på de 13-14 tkr. |
||
Pioneer LX5090H | Pioneer SC-LX72 | B&W - Cm 7, Front | B&W - CMC2 - Center | B&W - CCM65, Surround | B&W - ASW CM10 - Sub | Samsung BDP-1500
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19651 |
|
Sæt dem da op i tv stuen i stedet.... Klaus |
||
![]() |
||
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
|
Jeg byder 10 :)
|
||
![]() |
||
|
"Klaus" Det ville jeg også gerne, hvis det ikke var fordi min tv stue ca. er 3x3 meter og dermed alt for lille til dette ellers skønne setup. Jeg har prøvet at have det oppe, men var et sole klart "NO GO" fra konen. Derfor bliver det nu et B&W M1 setup i stedet. :-) /Troels |
||
|
||
![]() |
||
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
|
Hvis man ikke kan opnå en god nok pris på det samlet, så kan man altid sælge i dele. I forhold til hvad jeg ellers har set så bør man i hvert fald kunne få en 8-9k for center og sub alene, og så måske 4k for fronterne. Det var egentlig det jeg baserede mit bud på.
|
||
![]() |
||
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
|
Jeg kunne godt være meget intra i det sæt :-) vil du ikke sende nogle billeder til martinfriedel92@yahoo.dk :)
|
||
![]() |
||
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1330 |
|
tjaeh... det lyder nok egentlig ikke helt galt... |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |