|
b&w cmc wenge |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-September-2013 kl. 09:28 |
Sælger den fætter i wenge. Har næsten aldrig brugt den. Den er købt den 10/4 2010. Den har ingen ridser, og befinder sig i aalborg.
|
|
![]() |
|
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
http://www.hifiklubben.dk/Products/b-w-cmc-centerhojttaler-1306/
|
|
![]() |
|
bump
|
|
![]() |
|
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
Hvor står den henne og hvad koster den?
|
|
![]() |
|
Den står i Aalborg, 2500
|
|
![]() |
|
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
Det var langt væk, øv :(
|
|
![]() |
|
Hvor bor du henne? Jeg skal nemlig mod odense lørdag |
|
![]() |
|
Jeg bor i Esbjerg, men jeg kører til Sjælland i morgen. Hjælper desværre ikke på at jeg gerne ville høre den inden køb pga alderen.
|
|
![]() |
|
Den spiller som ny, har aldrig rigtigt brugt mit anlæg. Pga jeg solgte mit system for bil dengang. Men du siger bare til hvis du finder en løsning. Du er altid velkommen til en lytter :) |
|
![]() |
|
Bump. 2000kr først til mølle..
Redigeret af stillersen - 09-September-2013 kl. 19:32 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |