recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - B&W DM 605 S2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketB&W DM 605 S2

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
brutuslukas Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 13-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Emne: B&W DM 605 S2
    Sendt: 21-Juni-2009 kl. 11:39

Hej.

Jeg har før fået glimrende "hjælp" herfra, dette forum, håber der også er nogen, der vil hjælpe mig, denne gang. Det drejer sig om B&W DM605 s2.

Jeg har erhvervet mig sådan, et par stykker, sammen med centerhøjtaler CMC "speciel edition". Jeg ved der er forstærker i fronthøjtalerne "605er".Men bagpå højt. er 2 knapper. Den ene, er der symboler, der siger ABCDEF. Den anden er der symb. der siger -6-4-2 0 plus2, plus4, plus6. Under der står der LF. Hvor skal de stå begge "knapperne" ??? Så er der en "knap, til 2 still. 0-180, hvor skal den stå, (står nu til 180) der er også en til der Auto sencor ON-off, min står på ON, ?? Har monteret kablerne til de nederste stik LF/MF, og lagt en "lus", til de øverste HF, er det korrekt ? Indvidere et speciel kabel fra "innput" til min forstærker i Subbwoofer terminalen (fik jeg at vide, og fik også kablet, med fra den tidligere ejer, men ingen "papirer(brugsvejledn.). Min forstærker er en Panasonic SA-BX500. Håber en "rar" fyr, kan hjælpe mig, evt. med "papirer", over DM605 s2, jeg har prøvet, at søge, både på deres hjemmeside, men kan ikke finde noget. MVH: "DEN GAMLE"

 

 

 

JGH.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu