|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
foffer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-November-2007 Status: Offline Point: 69 |
![]() Sendt: 23-November-2010 kl. 11:22 |
Jeg kigger på nogle B&W DM685 i øjeblikket. Jeg kom til at tænke på om der findes nogle ligeså gode højtalere (eller bedre), til samme pris?
|
|
![]() |
|
frugtkompot ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 810 |
![]() |
Ja, der findes massevis. Har du kigget andre steder end HFK?
|
|
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220. |
|
![]() |
|
rafgut ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 132 |
![]() |
http://sunaudio.dk/index.php/tilbudtop.html
Jeg valgte selv dynaudio DM 2/6 over B&W 685. De koster også 2000 pr. stk. Dynaudio Xcite X 12 som er på tilbud burde være endnu bedre. |
|
![]() |
|
foffer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-November-2007 Status: Offline Point: 69 |
![]() |
< ="-" ="text/; =UTF-8">
< ="-Style-" ="text/">
frugtkompot: Nej, det har jeg faktisk ikke, for jeg ved ikke så meget om højtalere, jeg kan ikke rigtig læse det ud fra tallene, så derfor spørger jeg her først. rafgut: ville en denon 1911 kunne trække de højtalere? (eller dm685'erne). Eller skal man op i en 2311? |
|
![]() |
|
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1130 |
![]() |
X12 er et brugttilbud!.......
|
|
![]() |
|
frugtkompot ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 810 |
![]() |
Andre forslag kunne være Monitor Audio eller Dynaudio fra tapeconnection.dk, FOCAL fra hififreak.dk eller XTZ fra danstv.dk.
|
|
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220. |
|
![]() |
|
![]() |
Når i nu forslår disse højtalere, er det så fordi de er bedre, eller bare et godt alternativ? Redigeret af foffer - 23-November-2010 kl. 19:55 |
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() |
Bedre..
|
|
![]() |
|
![]() |
Ok, rigtig mange tak for det! Jeg kigger nærmere på det!
|
|
![]() |
|
rafgut ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 132 |
![]() |
Ja det rigtigt. Men jeg ville nu ikke have noget imod at købe brugt. Og der er stadig 5 års garanti på. @Foffer Jeg synes selv Dynaudio lød bedre end B&W'erne. Men der må du jo ud og lytte til dem for at vurdere hvad du synes lyder bedst. Denon 1911 vil jeg tro godt kunne trække dem. Men selvfølgelig vil en større forstærker gøre det bedre. |
|
![]() |
|
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
![]() |
folk her på recordere ville næsten altid sige at ting fra hifiklubben er for dyre og man kan købe en højtaler til under det halve der lyder doblet så godt...... Der er kun en ting at gør det lyt til nogle andre end B&W`erne og hvis du ikke kan få nogen der lyder bedre så købe dem
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Mulighederne var ikke nødvendigvis fordi disse er bedre, men mere for at give dig en indikation af, at der er andre gode muligheder i prisklassen. Hvad der er bedst kan kun dine øre afgøre.
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |