Jeg kan da godt byde ind med en påstand om, at du ikke vil kunne høre synderlig forskel på de 2 højttalere og at det vil være helt galt at udskifte velfungerende 602 S3 med en stort set identisk ny højttaler.
Jeg kan ikke bevise det på anden måde end at begge modeller tilhører B&W budgetklasse serie og begge spiller B&W lyd (på godt og ondt). Jeg ejer selv DM 602 S3, men har ikke hørt 685.
Hvad med at smutte en tur i Hifiklubben og tage et lyt på 685'eren. Jeg tvivler stærkt på, at du kan høre en nævneværdig forskel.
Hvis du vil opleve en forbedret lyd (der er hørbar), så skal du efter min mening kigge på andre mærker eller eksempelvis på højere serie serier fra B&W(CM). Der er virkelig stor forskel på lyden fra eksempelvis XTZ til DM 602 S3.
Men husk, at man ikke får meget ud af bedre højttalere, hvis forstærker og lydkilder ikke følger med. Min sonos ZP120 på 10x10x20 cm (lille bitte kasse) spiller MARKANT bedre med 602'erne end min surround forstærker til 4.000 kr. Og sidstnævnte er ellers en stor kasse.
Jeg vil anbefale dig at finde et sæt med subwoofer eller højttalere med større basenheder. De giver en del ekstra til oplevelsen ved både film+ps3+musik.