|
B&W Hjemmebio |
Besvar ![]() |
Side <1 222324 |
Forfatter | |||
Hindsberg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-November-2008 Sted: Søborg, Kbh Status: Offline Point: 332 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Strøm kablerne og stik er testet op imod stort set alt og de virker perfekt......og når der er trukket nyt kabel fra tavlen må vi se hvad der er tilbage af støj.....men gad da godt lige at ha det Firewal bæst på prøve her hmm.....er det et produkt du kender til...... Alt skal lyttetestes mindst en gang her i livet ... |
|||
![]() |
|||
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
||
Man behøver jo ikke få det hele i første omgang. Vi er også ved, at bygge nyt og der bliver ikke noget stort dedikeret rum i første omgang :) Sorry for off topic Hindsberg.
|
|||
![]() |
|||
Hindsberg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-November-2008 Sted: Søborg, Kbh Status: Offline Point: 332 |
||
Tror sådan en Københavner lejlighed er jeg indehaver af....... Men hvor i dk ser du på lejlighed / hus...lyder til at der er en del der skal undersøges godt og grundigt mht at bygge sit eget......leggo bliver man aldrig for gammel til Kender man de rigtige ka mange penge spares på bygge matrialer og løn osv Her i 2860 får man ik noget der rigtig er værd at samle på for et par mill.......koster efterhånden mere.....SUK..... |
|||
![]() |
|||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
||
Ja, det var også det jeg kunne læse mellem linjerne i dine svar. Altså, at du nok var sjællænder. Dem jeg kender synes det ligger meget fjernt med at få deres eget - det bliver højest til en ejerlejlighed (som dog er noget bedre end her i nordjylland).
Arbejder i Aalborg og bor i Aalborg, men jeg prøver at søge lidt udenfor "storbyen" for at få mere for mine penge. Søger man nord for limfjorden får man typisk langt mere for sine penge. Et nybygget hus på 116 kvm. i Aalborg koster incl. grund 2 mill. 20 km nord for koster det samme ca. 400.000 mindre. Dog har man så et rigtig jydeproblem - trafik. Hele nordjylland skal til Aalborg på arbejde, men vi har kun en fucking bro og en snoldet motorvej at gøre godt med.. needless to say, trafikken er et stort problem. Ergo søger jeg lidt syd for Aalborg. Det er ikke helt så billigt som nord for, men stadig rimelig billigt. Man skal så også huske på at i jylland er der forholdsmæssigt meget sort arbejde i form af "vennetjenester", så man kommer rimeligt langt for pengene. Selv jyske firmaer tager kun 8700 pr. kvm. for et nøglefærdigt hus (khs huse).
|
|||
![]() |
|||
||
|
|||
![]() |
|||
||
Så der ved at ske lidt nyt her igen........... Der er blevet bygget lidt om........nyt gulv oven på det gamle, dvs ekstra low noise underlag og lamelplank oven på.....lækkert.....føles nu som massivt gulv i lejligheden...... Stuen har fået Troldtekt loft.........ahhhhh.....ekkodalen .....er blevet til normalt ekko her *G* Der arbejdes lidt med akkustik iform af ecophon plader hist og her......enorm påvirkning af lyd de giver |
|||
![]() |
|||
SosFarum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 1023 |
||
Lyder fornuftigt - det var ikke det bedste rum du havde. Og ja lidt akustik forbedring kommer man meget langt med.
|
|||
![]() |
|||
||
Rummet var elendigt....ikk mindst gulvet......uha dada.......fået lukket dør hullet til venstre fra anlægget og det hele er blevet rykket.....og ja der er kommet meget nyt siden sidst.....helt ny stereo for / effekt....du burde lægge ører til en dag......en verden til forskel
|
|||
![]() |
|||
SosFarum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 1023 |
||
Vi må finde en dag - har dog lidt problemer med mit ene øre så det skal være lidt ude i fremtiden....
|
|||
![]() |
|||
||
Venter gerne på en hyggeligt genlyt her....så dine øre er på toppen igen..... Har også et par små justeringer af effekt og forforstærkeren her der lige skal nåes....+ akkustik der skal leges med |
|||
![]() |
|||
panos ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Juli-2013 Status: Offline Point: 28 |
||
Der skal jo også været lidt tilbage at lave når det bliver koldt og mørkt igen...Fed setup du har fået dig mester.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 222324 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |