|
B&W lcr 600 centerhøjtaler sælges |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Tunfisken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2007 Status: Offline Point: 561 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-August-2012 kl. 23:51 |
som titlen siger
Kom med seriøst bud, fejler intet! Har desværre ikke det net man kan smide foran på højtaleren. kan afhentes i kbh. Kan ses på billedet! Sælger da jeg kun har Argon C1 front højtalere nu og så er den sgu overkill den store center!
![]() |
|
Optoma HD141X
TV: Samsung 65" LED 6-serie AFSPILLER - PS4 mobilabonnement FRONT HØJTALER - DALI CONCEPT 1 RECIEVER - ONKYO TX-NR616THX SURROUND - |
|
![]() |
|
Tunfisken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2007 Status: Offline Point: 561 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
bump
|
|
Optoma HD141X
TV: Samsung 65" LED 6-serie AFSPILLER - PS4 mobilabonnement FRONT HØJTALER - DALI CONCEPT 1 RECIEVER - ONKYO TX-NR616THX SURROUND - |
|
![]() |
|
Lightyear ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
Prisen på grisen?
|
|
![]() |
|
grisen er solgt ;)
|
|
Optoma HD141X
|
![]() |
|
Host - slet ik nogen der skal bruge sådan en suveræn center? Jeg sælger kun fordi jeg skal ha noget mindre da den er overkill til mit Argon C1 system
|
|
Optoma HD141X
|
![]() |
|
Slettegaard ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Marts-2006 Sted: Nordfyn Status: Offline Point: 923 |
Tror ikke du skal forvente det store salg når du skriver at grisen er solgt!
|
|
Mvh Lars.
|
|
![]() |
|
Du har nok ret, må prøve DBA :)
|
|
Optoma HD141X
|
![]() |
|
Slettegaard ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Marts-2006 Sted: Nordfyn Status: Offline Point: 923 |
Lightyear var da interesseret. Hvad med at sende ham en personlig besked. Eller opret en ny salgsannonce her inde.
|
|
Mvh Lars.
|
|
![]() |
|
Lightyear ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
Så skal den være billig, for jeg skal kun bruge enhederne i den.
|
|
![]() |
|
gi dit maximale bud, for sælger den selvf ikke for en slik, hvis jeg ikke kan få en ok pris kan jeg ligeså godt bare beholde den som center, selvom jeg foretrækker noget mindre
|
|
Optoma HD141X
|
![]() |
|
Nedriver ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 2 |
Hej, jeg er interesseret, det er det eneste jeg mangler for komplet b&w system :)
Kontakt mig på 31662409
|
|
![]() |
|
TOR721 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-April-2012 Status: Offline Point: 2 |
Goddag.
Har du stadig centeren til salg?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |