recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - B&W M-1 erfaringer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

B&W M-1 erfaringer

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3794
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: B&W M-1 erfaringer
    Sendt: 22-Oktober-2013 kl. 17:43
Jeg skal have skiftet mine Harman Kardon hkts 60 ud. 

Og da jeg allerede har B&W´s ASW610 subwoofer er en naturlig tanke den overstående sattelit. 

Man kan være heldig at falde over MT-50 serien på dba, men kan forstå at MD-60 er mærkbar opgradering. Nogen med en mening om det? Min forstærker enhed er BDS570, så det er jo heller ikke en voldsom fætter.

Men jeg tænker at den kan trække disse B&W.

Så er der nogen der vil dele deres erfaringer og oplevelser med B&W M-1?
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2013 kl. 18:02
B&W M1 er en herlig lille højtaler, som ikke skuffer i forholdet pris/ydelse. Jeg havde dem for år tilbage, og dem var jeg faktisk glad for. Men de kan ikke  - uden en Sub, men det har du joSmile

Men tag et lyt hos HFK.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2013 kl. 19:39
Jeg har faktisk tidligere hørt dem i HFK.. Mindes at være begejstret for dem, men det er snart nogle år siden:)..

Men jeg må da bare derned igen ja.

Tak dit indspark Hother
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2013 kl. 20:19
Ift at kigge efter ny forstærker, hvad skal jeg så være opmærksom på?
- tænker på ohm/watt forhold, da jeg intet ved om det:-)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu