|
B&W M-1 erfaringer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Oktober-2013 kl. 17:43 |
Jeg skal have skiftet mine Harman Kardon hkts 60 ud.
Og da jeg allerede har B&W´s ASW610 subwoofer er en naturlig tanke den overstående sattelit. Man kan være heldig at falde over MT-50 serien på dba, men kan forstå at MD-60 er mærkbar opgradering. Nogen med en mening om det? Min forstærker enhed er BDS570, så det er jo heller ikke en voldsom fætter. Men jeg tænker at den kan trække disse B&W. Så er der nogen der vil dele deres erfaringer og oplevelser med B&W M-1?
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
B&W M1 er en herlig lille højtaler, som ikke skuffer i forholdet pris/ydelse. Jeg havde dem for år tilbage, og dem var jeg faktisk glad for. Men de kan ikke - uden en Sub, men det har du jo
![]() Men tag et lyt hos HFK.
|
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
Jeg har faktisk tidligere hørt dem i HFK.. Mindes at være begejstret for dem, men det er snart nogle år siden:)..
Men jeg må da bare derned igen ja. Tak dit indspark Hother
|
|
![]() |
|
Ift at kigge efter ny forstærker, hvad skal jeg så være opmærksom på?
- tænker på ohm/watt forhold, da jeg intet ved om det:-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |