|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Hvilken receiver ville passe fint til 2 stk. B&W DM684 gulvhøjtalere? Hvis man kigger på hifi klubbens hjemmeside foreslår de jo selv Denon AVR-2908'eren men jeg kan se at Onky 806'eren faktisk er billigere ifølge http://www.preissuchmaschine.de Ville den så ikke være ideelle valg til sådan et par højtalere? Det eneste jeg har i forvejen er en Yamaha RX-V663 receiver men den går jeg ikke ud fra at er "stor" nok? |
|
![]() |
|
kim olsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1384 |
![]() |
den gamle 604 var mere end 3 og 4 modellen kunne trække, så jeg ville enten kigge på noget helt andet end denon eller bruge en effektblok til din yamaha.
|
|
Crown - there is no substitute.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |