recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - B&W Panorama 2, nogle erfaringer ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

B&W Panorama 2, nogle erfaringer ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Crelle Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Februar-2010
Status: Offline
Point: 234
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Crelle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: B&W Panorama 2, nogle erfaringer ?
    Sendt: 26-Februar-2013 kl. 17:29
Hey folks..

Ja, som overskrift lyder, er der nogle der har erfaringer med denne soundbar ?

Umiddelbart ligger den jo i den høje ende, 10.000 har jeg set den til, men syntes godt nok den ser lækker ud !

Går lidt og overvejer den når jeg engang skal have skiftet mit lyd-system ud.

Ved godt at det kun er virtuel surround den kan lave, men det er heller ikke så vigtig for mig. mere selve lydkvaliteten i den
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2013 kl. 17:38

Oprindeligt skrevet af Crelle Crelle skrev:

mere selve lydkvaliteten i den

Som nok ikke bliver helt god uden en Sub, som der også er udtag til.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19840
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2013 kl. 17:47
Oprindeligt skrevet af Crelle Crelle skrev:

Ved godt at det kun er virtuel surround den kan lave, men det er heller ikke så vigtig for mig. mere selve lydkvaliteten i den

For 10.000 kroner kan du få et ganske kapabelt stereosetup.....

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Crelle Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Februar-2010
Point: 234
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Crelle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2013 kl. 08:13
Jeg har sub :)

Men som alt andet lyd skal man nok selv ned og lytte til den..

Lidt i tvivl om den kan spille "nok op" til mit forbrug. Meeen må komme an på en lytter nede i butikken
Til top
frugtkompot Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-April-2008
Sted: Denmark
Point: 810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér frugtkompot Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2013 kl. 15:57
Jeg deltog i en demo i HFK for nogle uger siden og var ret imponeret. Der var helt sikkert masser af dynamik i lyden. Under denne demo kørte de med en PV1D, som de slog fra undervejs, hvilket klart udstillede den manglende bund.

Lyden var fornuftig - og det bedste jeg har hørt fra en soundbar. Om den så er 10.000,- værd skal jeg ikke gøre mig herre over, men det var ikke en pris, som jeg personligt ville betale.

Den er i øvrigt virkelig flot - som det meste B&W - i virkeligheden.
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220.
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Point: 3794
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2014 kl. 21:09
Jeg fik testen denne panorama 2 idag og var faktisk pænt overrasket.
Havde ikke forventet sådan et lydtryk..

Det var ligeledes med pv1 sub på.. Jeg syntes den havde en fin dybde og bredt lyd spektre uden det bliver et forsøg på at lave stereo. Bare solid lyd i et bredt spektre.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu