|
B&w panorama 2 / panasonic tv Lyd |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-September-2016 kl. 17:02 |
når jeg tænder/slukker tv'et så slukker/tænder soundbaren også.
Men hvordan gør jeg sådan, at jeg kan skrue op og ned med min Panasonic fjernbetjening? Er møg træt af at bruge den medfølgeene fjernbetjening til soundbaren, den er umulig og bruge i mørke :D Tvet er panasonic 50as600y soundbaren er b&w panorama 2 Redigeret af stillersen - 07-September-2016 kl. 17:03 |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7128 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ARC skal være aktiveret og du skal bruge den rigtige HDMI indgang på TV
Plejer at være mærket op |
|
![]() |
|
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg bruger hdmi arc på tv'et selvfølgelig.
Hdmi out på soundbar. hvor aktivere jeg arc henne? Den tænder og slukker sammen med tvet, så de kummikere lidt sammen. Hdmi er selvfølgelig version 2.0, arc kræver 1.4. har prøvet 2 forskellige kabler. men det undrer mig ikke det er en indstilling, men syntes ikke jeg kan finde den |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |