|
B&W sub-supplement |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |||
FLarsen
Guld medlem Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Elektrisk er det en helt anden opgave.
|
|||
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
|||
Mr. Claude
Guld medlem Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1128 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nej. Men du kan jo genkende den når du ser den, for den har både højttaler terminaler til input og output. Så er det ihvertfald 99,9% sikkert... Men jeg kender ikke til nogen der har...
|
|||
FLarsen
Guld medlem Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det kunne være System Audio's SE175/200 vi taler om.
Måske kunne en eller anden overtales til at måle hvor mange ohm der er mellem R+ ind og R+ ud på sin sub, min har ikke ud stik.
|
|||
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
|||
DanielHarald
Junior bruger Oprettet: 13-November-2011 Status: Offline Point: 39 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har forsøgt at skrue meget ned for bassen på stereoforstærkeren. Det virker ret godt. Vil en sub blive påvirket af dette eller er den uafhængig af hvad jeg fortager mig af justeringer af bass på forstærkeren?
|
|||
FLarsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det var interessant.
Det afhænger af den valgte tilslutnings metode. Hvis signalet tages før bas kontrollen påvirker den ikke sub lyden, hvis sub signalet tages efter bas kontrollen ja så påvirker den også subben.
Det vil være en rigtig god løsning, hvis du stadig har den mulighed.
|
|||
|||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |