|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
larsstampe ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 113 |
![]() Sendt: 22-November-2007 kl. 12:24 |
Hej Står overfor at skulle købe nye front ht som skal spille sammen med min nye bas velodyne spl-12 http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=1311&zoneid=1. De skal bruges til musik fra mediecenter og alm stereo musik samt surround. Min forstærker er denon avr-3300 Jeg har kig på B&w xt2 & System audio comet. Mine tidligere ht var f3 audiovector 4i. Er der nogen som kan hjælpe mig med at vælge og evt om den evt kan købes til en god pris , som er under den vejl. pris. PS. Konen har haft stor indflydelse , så derfor disse modeller.
Redigeret af larsstampe - 22-November-2007 kl. 21:01 |
|
Mvh
Lars |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Jeg ved ikke med system audio og om man kan få den til billigere penge. Men B&W XT2 bliver nok svært, da det kun er HFK der sælger disse. Jeg har prøvet at gøre en god handel med dem, men det er aldrig lykkedes... Og har selv kigget på den HT, da jeg også gerne vil udvide. Men den var heller ikke til at finde i DE eller GB, i sverige og norge kan man få den, men igen i HFK så der er ikke noget at spare...
![]() Iøvrigt så ville jeg til hver en tid tage XT2 da spiller rigtig godt... Comet spiller også ok, men jeg syntes den mangler lidt bund i forhold til XT2! ![]() Mange hilsner |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
larsstampe ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 113 |
![]() |
Hej Simon Tak for dit svar. Jeg ville egentlig heave troet at det ville være xt2 som manglede lidt bund , men da du har hørt begge må det jo være sådan. Kan oplyse at det er muligt at få ca 10 % på system audio. Jeg har ikke helt besluttet mig endnu, håber at der måske er andre som har indput. Mvh lars |
|
Mvh
Lars |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Hej Lars...
XT2 er skam en glimrende HT, den er faktisk rigtig god! HVis det skal være system audio, som også laver gode HT, så ville jeg vælge en anden model. Men Comet kan sagtens bruges som bag og rear HT! ![]() Men jeg har da bestemt nogle indput, hvis det er tilladt at tilføje andre mærker? Med venlig hilsen |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Asklepios Jo du skal være meget velkommen til forslag. Det skal siges jeg også selv har kigget på mange modeller. Krav er at de skal være pæne og ikke for dybe da de skal hænge på væggen, evt med lidt afstan hvis det er basreflex og den sidder bagpå. Det gør den nemlig ikke på xt2 & comet. Jeg har også kigget på dynaudio 52se, cannon, B&w 685, Podspeakers,dali mentor,Spendor S3e Det sværeste er at man ikke kan høre de forskellige modeller i dyst . Jeg har tidligere solgt & interesseret mig meget for hifi men er blevet lidt rusten da det er 15 år siden. Dengang var den f3 - dynadio contour II - kef - tdl - som var på banen. Min forstærker skulle også kunne trække ht, så de kan spille til en lille fest. dennon avr-330 yder vist 5 *105 watt. Mine f3 var jo ikke noget problem med drifteffekt 92 db. PS. stuen er 29 m2. Mvh lars
Redigeret af larsstampe - 24-November-2007 kl. 09:14 |
|
Mvh
Lars |
|
![]() |
|
![]() |
Altså der er jo mange mærker at vælge imellem, og ja, det er rigtig svært at vælge...
Men nogle bud: Dali IKON. B&W 600 serien. KEF 5005,2. Audio Vector (laver nogle super HT, jeg skifter mine til S3 når der er råd). Fordelen er at man kan opgraderer nogle af modellerne, så man ikke skal have HELT nye HT, men bare skifter indmaden! ![]() Monitor Audio Radius er også populære. Miller og Kreisel K serien skulle også være god! Håber du kunne bruge det til noget! ![]() Med venlig hilsen |
|
De bedste hilsner
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |