|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
N4Ld3 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 77 |
![]() Sendt: 12-Juli-2009 kl. 22:03 |
Hej der!
Jeg er på udkig efter B&W XT8, men jeg kan ikke finde en dansk forhandler. Er der nogen der kan hjælpe mig? |
|
![]() |
|
JørgenR ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 369 |
![]() |
Hifi-Klubben er dansk eneforhandler, men alligevel markedsfører de åbenbart ikke de nye XT8 (er i hvert fald ikke på deres hjemmeside). Kan nok skaffes hjem på bestilling. Den lækre XT4 som fornylig afløstes af XT8 blev markedsført af HFK.
Redigeret af JørgenR - 12-Juli-2009 kl. 22:23 |
|
/ Jørgen
|
|
![]() |
|
act_dk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2007 Status: Offline Point: 233 |
![]() |
Hifiklubben har eneret på B&W i danmark - så prøv der :)
|
|
![]() |
|
Kratz ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
![]() |
Hvis B&W XT8 kommer til salg i Danmark bliver det gennem Hifiklubben, da de har eneret på salg af B&W i Danmark. Hifiklubben har netop udfaset salget af XT4, så mon ikke XT8 er på vej ind i sortimentet? Jeg ved ikke noget specifikt, men et kald til Hifiklubben burde kunne afklare spørgsmålet. |
|
![]() |
|
Kratz ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
![]() |
Hold da op man skal være hurtig her! Slået med 3 minutter - hele 2 gange
![]() |
|
![]() |
|
N4Ld3 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 77 |
![]() |
Tak for de hurtige svar venner. Prøver at give klubben et kald imorgen
![]() |
|
![]() |
|
fredtoft ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Status: Offline Point: 178 |
![]() |
Det kan du roligt gøre. De står klar til demo i adskillige butikker allerede. Den manglende introduktion på hjemmesiden skyldes sandsynligvis at der er en tekstforfatter som er på ferie eller har travlt med at lave hovedkataloget klar til efter sommerferien. |
|
Branchemedlem - THX og ISF certificeret kalibrering
AV Blog - strøtanker om kildetro gengivelse af lyd og billede |
|
![]() |
|
Minkz ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 39 |
![]() |
Nogen der evt. kender en tysk forhandler?
|
|
Onkyo TX-SR606
Kef KHT 5005.2 Tvix HD M6500-A Sony Playstation 3 Samsung 40" LE40A656 Serie6 |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Du sparer højest sandsynligt ikke noget specielt ved at købe igennem Tyskland, desuden risikerer du også at butikken er i den anden ende af Tyskland, også er spørgsmålet om du godt vil have fragtet 2 x 10000kr højtalere afsted til Danmark. Jeg ville i hvert fald foretrække at kunne afhente dem. Hvis du alligevel er ude i sådan noget, kan du jo prøve at se med den svenske hifiklub, de har det lige lidt billigere, men ikke særligt meget. |
|
![]() |
|
Losty ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 311 |
![]() |
![]() |
|
Minkz ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 39 |
![]() |
Hvilken souround reciver/forstærker vil i anbefale til xt-sættet?
![]() ![]() |
|
Onkyo TX-SR606
Kef KHT 5005.2 Tvix HD M6500-A Sony Playstation 3 Samsung 40" LE40A656 Serie6 |
|
![]() |
|
![]() |
Da jeg skulle finde en receiver til mit XT sæt forsøgte jeg mig med: Denon, Pioneer, Sony og Yamaha. Jeg syntes helt klart Yamaha var det bedste match blandt disse. Men som altid afhænger en masse af personlig smag og hvilken type musik man lytter til. Det kan også være Marantz eller Onkyo vil være gode match. Disse fik jeg desværre ikke lejlighed til at prøve. Og så til noget andet. Er der egentlig nogen der ved hvad forskellen på de gamle XT4 og de nye XT8 er? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |