recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - B&w zeppelin vs libratone beat
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

B&w zeppelin vs libratone beat

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6507
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: B&w zeppelin vs libratone beat
    Sendt: 09-Januar-2014 kl. 20:00
Hejsa skal bruge et simpelt anlæg til datterens værelse.   Eller køkkenet

Overvejer en libratone beat og så smide en Apple airport til den

Har haft købt en jbl airplay tingest fra elgiganten som var nedsat fra 2.000 til 500.   Den lød simpelt hen så ringe at det var helt vildt.

Nogen der har prøvet libratone eller b&w zeppelin
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Bconrad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Maj-2006
Sted: Ry
Point: 616
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bconrad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2014 kl. 20:30
Jeg har en zeppelin og den spiller såmænd ganske fint. Indtil man får det hørt op mod sit almindelige anlæg, så kan man selvfølgelig nemt høre forskel. 

Zeppelin er jo ikke helt billig, så jeg ville hellere smide pengene efter noget i den her stil. 

Prisen er den samme og du får noget kompakt, som kan passe ind i en reol eller over nogle skabe i køkkenet. Du kan sikkert finde noget brugt billigere. 

Jeg har begge dele stående herhjemme. Jeg kan godt lide Denon, min kone kan bedst lide Zeppelin (design)

Redigeret af Bconrad - 09-Januar-2014 kl. 20:32
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2014 kl. 18:01
Men kan man gøre zeppelinen airplay klar med Apple airport Express
Til top
Bconrad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bconrad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2014 kl. 21:48
Zeppelin er med airplay, så det er ikke noget problem. Jeg har dog problemer med at køre airplay wifi, så jeg har kablet den.
Duo kan nok være heldig at finde en gammel model med det gamle stik til en ok pris.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2014 kl. 22:10
Ok ikke alle zeppeliner er med airplay. Derfor jeg tænkte om man kunne købe en billig og så smide en airport Express i.

Forstod ikke lige det med at duo kunne skaffe en billig en ?
Til top
Bconrad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bconrad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2014 kl. 18:57
Duo er det fordømte tastatur på ipadden.

Der er efterhånden 3 udgaver af zeppeliner. Den første uden AirPlay, og så to med AirPlay, henholdsvis med gammelt og nyt stik til iPod/ iPhone.

Jeg mente at du nok kunne være heldig at finde en "2" billig med AirPlay da den jo ikke passer til de nye ipadden og iphones. Jeg så i hvert fald hifiklubben køre et ganske fint tilbud på dem for kort tid siden
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu