|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
kjeld69 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 120 |
![]() |
Hejsa Jeg har min helt nye Zeppelin til salg her i forummet Kjeld
med Apple Lossless musik (personligt kan jeg ikke høre forskel på 96k VBR AAC og lossless, men jeg havde taget lossless musik med for en sikkerheds skyld :)Jeg havde også selv hørt rigtig meget godt om den, og regnede med at jeg stort set bare skulle ind og købe den. Min kæreste synes heller ikke godt om lyden (og hun er endnu mindre kræsen end jeg er). Det er selvfølgelig muligt at der var noget indstillings eller hardware problem med den jeg prøvede.Jeg tror hifi-klubben stardig har den, så hvorfor ikke bare gå ned og bed om en demonstration?[/QUOTE] Apple lossLess music?[/QUOTE] |
|
![]() |
|
Shiva ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 803 |
![]() |
Jeg har en Zeppelin stående i køkkenet og den spiller MAX. Den bliver du virkelig glad for. Jeg slæber min med overalt, når jeg skal på ferie.
Der findes dog en næsten ligeså god løsning til en tredjedel af prisen. http://www.blog.noel.dk/anmeldelse-edifier-if500-soundsphere -5/ Efter flere anbefalinger og anmeldelser købte jeg en til sommerhuset og den spiller uden problemer hele stuen op. Overaskende god dynamik og bas. Hvis du synes om designet, får du ikke noget bedre lyd for pengene (Godt 1000 kr.). Der vil jeg godt lægge hovedet på blokken. |
|
Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl. |
|
![]() |
|
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
Hej.
Ja den lyder bestemt godt, men mit setup blev til et sæt BeoLab 3 højtalere til ipod. Det spiller fremragende |
|
![]() |
|
Sidsel80 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
![]() |
Hm... nu er det godt nok længe siden at jeg sidst har skrevet herinde, men kunne simpelthen ikke lade denne her tråd være...
![]() Vi har en Zeppelin stående - og jeg elsker den, den er så imponerende i sin lyd - for hvad det er - et iPod "anlæg". Vores bliver brugt med 1*2G 40 GB, 2*3G 8GB nano og 1*4G 8GB nano. - Og den er så simpel så at vores søn på 3 betjener den ![]() Vores står i stuen til hvis vi vil lytte til musik samtidig med at anlægget er optaget af lyden fra et spil - den klarer jobbet perfekt og med den dejlige B&W baslyd ![]() Den har desuden været med udenfor på et par af de sparsomme sommerdage som vi har haft, og også her er den perfekt til jobbet. Jeg ville ikke vælge en edifier, men det er nok fordi jeg elsker B&W's lyd... (Som jeg på ingen måde kan forstå at nogen skulle synes var "flad"...) - Sidsel |
|
Panasonic TX-P50G20, Onkyo TX-SR 706, Sony BDP-S373, BenQ W1000+
B&W: DM683, XTC, PV1*2, DS3 & DM685 Film: Blu-Ray (Col2), DVD (Col1) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |