|
B:Watch Dogs |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Juli-2014 kl. 13:41 |
Jeg har dette spil liggende i fineste stand.
Jeg har egentlig ingen ønsker til bytte. Jeg har dog: Battlefield 4 Fifa 14 Assasins Creed 4 Spil jeg ikke er interesseret i: Need for speed Knack Sikkert flere, da jeg har lidt svært ved at blive bidt at de nuværende titler på PS4:)
|
|
![]() |
|
MortenP ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 658 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Har du stadig dette spil liggende? og hvad er prisen? |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
Ja det har jeg..:-).
Hvad vil du byde? Vil nok hellere bytte, har du noget godt:-)? |
|
![]() |
|
MortenP ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 658 |
Hej. har desværre ikke noget at bytte med, OG jeg faldt lige over det til en god pris, så ellers tak. :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |