recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bøye´s bio 95"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBøye´s bio 95"

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Status: Offline
Point: 4207
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2008 kl. 23:21
Nu har jeg selv et Lissau, jeg synes nu ikke der er så stor forksel på dette contra IKEA rullegardin (hvid og brug gummisiden).

PS: I en decideret hjemmebiograf er det altså kun fastramme som tæller .
Til top
ikeaboy Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 12-Juni-2008
Sted: Denmark
Point: 321
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2008 kl. 11:00

Oprindeligt skrevet af Hans j Hans j skrev:

Nu har jeg selv et Lissau, jeg synes nu ikke der er så stor forksel på dette contra IKEA rullegardin (hvid og brug gummisiden).

Hmm det må være en af de helt billige Lissau lærreder du har eller en meget dårlig projektor, hvis du få samme resultat på et IKEA rullegardin.

Ja du har ret i når man har en decideret hjemmebio, så er det hul i hovede ikke at have fastrammelærred.

Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2008 kl. 12:14
Oprindeligt skrevet af ikeaboy ikeaboy skrev:

Oprindeligt skrevet af Hans j Hans j skrev:

Hmm det må være en af de helt billige Lissau lærreder du har eller en meget dårlig projektor, hvis du få samme resultat på et IKEA rullegardin.

Ja du har ret i når man har en decideret hjemmebio, så er det hul i hovede ikke at have fastrammelærred.

Lærred købt brugt, kende ikke ny pris, har prøvet at holde et stykke prøvedug fra deres TAB tension lærred op, det gav heller ikke den store forskel. Min Projektor er en Panasonic PT-AE700 med <400 timer på pæren.

Men jeg er nok ikke så kritisk . En forbedring er for mig når jeg klart kan se forskel når jeg ser en film, ikke når man laver en eller anden test hvor du, når du anstrenger dig, måske kan se en forskel.
Så længe græsplænen ligner en græsplæne, himlen er blå og kuløren på folks ansigter ikke ligner den lyserøde panter, billedet er forholdsvis skarpt, så er jeg tilfreds. Men når jeg får mig en bedre projektor, så kan det da godt være jeg skal se efter et bedre lærred.

Nå, det er ikke min bif det drejer sig om .
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu