|
bygge mini atx gamer |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
OK så skal du have et Z77/H77 bundkort hvis de kan fås mere. (eller eventuelt se om der er nogen der sælger brugt på HOL.dk eller nogle af de andre HW sites. - Til nød et B75 bundkort i mini-ITX Noget i retning af http://www.proshop.dk/Bundkort/GIGABYTE-GA-H77N-WIFI-(Rev-1.0)-2375611.html
(men kig efter availability hos den lokale marskandiser du nu engang bruger. |
|
![]() |
|
Kralle7800 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2011 Sted: Højslev, Danmar Status: Offline Point: 363 |
Vil helst købe det brugt så det ikke bliver alt for dyrt
![]() |
|
![]() |
|
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
et godt råd med de små stationære der, brug evt. denne her som udgangspunkt.
http://www.komplett.dk/komplett-gamer-mini-i30-ghosts-edition/10800#!tab:extra eller denne... http://www.dell.com/dk/p/alienware-desktops |
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|
![]() |
|
Kralle7800 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2011 Sted: Højslev, Danmar Status: Offline Point: 363 |
Det bliver for dyrt hvis jeg skal købe det hele tror jeg :/
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19566 |
Den store stationære du har i forvejen, kan den ikke køre det?
Klaus |
|
![]() |
|
Jo bf3 men 4 har jeg ikke prøvet,
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
ej hold nu op Kralle - Gu pokker ka den køre BF4 når du kan køre 3'eren(med mindre du vil have 1080p med fuld AA og alle effekter på ultra). Spørgsmålet er om du vil have en lille formfaktor maskine, hvor du skal have et andet bundkort og kabinet, men ellers kan beholde det meste af din gamle maskine. Eller om du bare vil beholde kassen du har og så måske eventuelt køre SLI på din maskine ved at købe et grafikkort mere af den slags du har (hvis det kan fås mere)så du er sikker på at have nok saft i gfx til at kunne få den performance du ønsker.
|
|
![]() |
|
Ja behøves ikke spille 1080p og alt på ultra. Det grafikkort jeg har nu fylder 2,5 slot det er meget stort så jeg ved ikke hvilket kabinet jeg skal have.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |