|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hønse ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 202 |
![]() Sendt: 17-Marts-2008 kl. 17:13 |
Vil hører om der en nogen der kan hjælpe mig med at sammensætte et mediacenter. Havde set lidt på Antec Kabinetet og så ved jeg faktisk ikke hvad der er godt at smide i et mediacenter. Skal kunne vise film og optage. Max prisen jeg nok vil bruge på det er 4-5000kr.
|
|
![]() |
|
hønse ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 202 |
![]() |
ingen der har noget hjælp
|
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Prøv at søg i forummet, der er mange forslag... |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
Ken_T ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
![]() |
Ja, prøv måske at tage et kig på min hjemmeside om Gigabyte bundkortet med 780G chipsettet som AVH nævner. Der er også links til tests. Det kan også give dig en god ide om prisen og andre nyttige ting. LINK
Redigeret af Ken_T - 20-Marts-2008 kl. 03:40 |
|
![]() |
|
![]() |
Har kigget lidt på et kabinet som hedder Thermaltake DH101 VF7001BNS, er der nogen der ved om det er et godt kabinet. Eller hvad man skal vælge.
|
|
![]() |
|
Ken_T ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
![]() |
Det ser godt ud, det termaltake kabinet. Kan det fås i Danmark? Nå, ja det kan det, ser jeg. LINK Jeg har 2 termaltake kabinetter (ikke det du nævner!) og de er meget gennemførte både udvendigt og indvendigt med hensyn til anbringelse og isætning af harddiske og andet. Termaltake er godt, men dyrt af og til. Men kvalitet koster. Redigeret af Ken_T - 20-Marts-2008 kl. 18:55 |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Jeg synes kabinettet ser godt og solidt ud. Men jeg kan dælme ikke fatte, hvad man skal med alle de knapper, som samtidig spolere designet totalt. Med en remote har man IKKE brug for knapperne.
|
|
![]() |
|
![]() |
Man kan godt få kabinettet uden noget ekstra på fronten og uden fjenbetjening.
Der hører et eller andet media program med til knapperne. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |