|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
![]() |
Ikke for at være hjælpeløs, men kan du ikke give mig et link på et godt GFX? Jeg synes ikke jeg kan se om det er G92 chip. |
|
TV: Panasonic TX-P42G10E
Medier center: Popcorn Hour A-200 BD: Playstation 3 slim 320 GB Forstærker: Marantz SR6005 F-højtaler: DLS R66 C-højtaler: DLS RC55 B-højtaler: KEF 2005 SUB: KEF PSW2000 |
|
![]() |
|
Ken_T ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
![]() |
[/QUOTE] Ikke for at være hjælpeløs, men kan du ikke give mig et link på et godt GFX? Jeg synes ikke jeg kan se om det er G92 chip. [/QUOTE] Ja, måske dette LINK Det er med passiv køling, men det ser ud til at kunne blive godt varmt, så man skal nok have kabinetsblæsere kørende hvas man vælger det. Du skulle nok læse de brugeranmeldelser der er ved at trykke på stjerner (har fået 4.5 ud af 5 mulige, det ser ret godt ud) Man kan slet ikke lave passiv køling på det gamle 8800GT eller 8800GTS kort, de bruger for meget strøm, du er nødt til at mindst en 450 watt strømforsyning til dit kort, ikke? Men der kan hurtigt være dukket nogle flere op som jeg ikke har set med passiv køling. |
|
![]() |
|
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
![]() |
Kan man egentlig søge direkte på pasiv køling, for det synes jeg ikke jeg kan.
Men kan men ikke bare sætte en anden pasiv køler på? Men tak for linket. Men ja mit nuværende GFX er meget strømkrævende. |
|
Medier center: Popcorn Hour A-200 BD: Playstation 3 slim 320 GB Forstærker: Marantz SR6005 F-højtaler: DLS R66 C-højtaler: DLS RC55 B-højtaler: KEF 2005 SUB: KEF PSW2000 |
|
![]() |
|
dr_schlemer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1028 |
![]() |
@Jimmbo:
1) Har du overvejet "bare" at koble din PC til dit TV? 2) Har du overvejet en medieextender? Hvor du kan streame alle dine mediefiler fra din PC til dit tv? Når det er sagt kan du anvende stortset alle delene, men dit grafikkort bliver måske en kende larmende? Dit lydkort ser godt ud til at begynde med. En mediePC er jo blot en alm. PC, hvor delene dog er valgt til formålet. Hvis jeg var dig, ville jeg starte med at sætte din eksisterende PC op med MCE-software (eks. mediaportal) og anskaffe en fjernbetjening. Brug det i nogle uger og find ud af dit behov. Mine personlige erfaringer er at videooptagelser over mediePC STINKER. S3-standby virker simpelthen ikke efter hensigten - og selv med megen tweaken bliver billedekvaliteten dårligere end med en ældre harddisk-recorder - der vel kan anskaffes for en tudse el.lign. Jeg har netop købt en mediePC, der "bare" skal afspille SD (standard opløsning) divx/xvid/mv. samt MP3. Prisen er blot 2000,- samlet (næsten alle dele er købt brugt) og består af: Intel Celeron M (mobile) 1.5GHz, 1GB ram, DVD-RW, 750GB HD og Geforce 6200 256MB med DVI-udgang - alt sammen samlet i et aopen H360A-kabinet - og PASSIVT kølet. Tilbage står jeg med lyden - her vil jeg gerne et rimeligt godt lavprofil lydkort med jackstik. Her er det vigtigt at få indsat f.eks. en skilletrafo til at fjerne brummelyde - der kan ødelægge dit hifi-anlæg. (Se LINK ) Pointen er - at så længe vi holder videooptagelser og blueray ude af billedet - behøver du ikke en særlig kraftig maskine til de andre funktioner. Til afspilning af blueray vil jeg klart anbefale en decideret blueray-afspiller. Du får bedre billede, bedre lyd og mindre støj. |
|
![]() |
|
![]() |
Hej, ja det kan godt være det var en idé at prøve min PC som mediecenter. Jeg har godt overvejet det, så tror også det bliver det. Men kan jeg mon få surrondsound over min PC? |
|
|
![]() |
|
dr_schlemer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1028 |
![]() |
Du skal nok have
et "Digital I/O Module adds optical and coaxial digital I/O to your Sound Blaster" - fås hos shg.dk til 119,-
|
|
![]() |
|
![]() |
Kan jeg have mere end et optisk stik sat til min Onkyo?
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |