|
Bytte: CA-modul |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
martin_skov ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 64 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-November-2014 kl. 20:17 |
Hej
Jeg er flyttet og har fået Stofa som leverandør af TV-signal i stedet for YouSee. Jeg vil derfor gerne bytte mit Viacess-CA-modul til YouSee ud med et Irdeto-CA-modul til Stofa. På modulet står der Strong Viacess Dual Cam - MPEG2 / MPEG 4 This officially licenced module with a smartcard gives access to encrypted services. Compatible with MPEG2 & MPEG4. Technology by SMIT. Så hvis du mangler et CA-modul til YouSee og gerne vil af med det fra Stofa, så skriv her ![]() Det CA-modul jeg skal bruge hos Stofa skal naturligvis håndtere MPEG4. |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10634 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Et CA moduls opgave er alene at afkryptere signalet og har intet med komprimeringen at gøre. Alle CA moduler kan derfor håndtere MPEG4. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |