recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bytte: CA-modul
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bytte: CA-modul

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
martin_skov Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-August-2009
Sted: Sønderborg
Status: Offline
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér martin_skov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bytte: CA-modul
    Sendt: 13-November-2014 kl. 20:17
Hej

Jeg er flyttet og har fået Stofa som leverandør af TV-signal i stedet for YouSee. Jeg vil derfor gerne bytte mit Viacess-CA-modul til YouSee ud med et Irdeto-CA-modul til Stofa.

På modulet står der
Strong Viacess Dual Cam - MPEG2 / MPEG 4
This officially licenced module with a smartcard gives access to encrypted services. Compatible with MPEG2 & MPEG4. Technology by SMIT.

Så hvis du mangler et CA-modul til YouSee og gerne vil af med det fra Stofa, så skriv her Smile
Det CA-modul jeg skal bruge hos Stofa skal naturligvis håndtere MPEG4.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10634
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2014 kl. 22:11
Oprindeligt skrevet af martin_skov martin_skov skrev:

Det CA-modul jeg skal bruge hos Stofa skal naturligvis håndtere MPEG4.

Et CA moduls opgave er alene at afkryptere signalet og har intet med komprimeringen at gøre. Alle CA moduler kan derfor håndtere MPEG4.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu