|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Bummerten ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2006 Sted: Tyskerland Status: Offline Point: 134 |
![]() Sendt: 16-Juli-2007 kl. 20:24 |
|
Jeg ligger inde med følgende: Alle sammen byttes til en anden HD-DVD film. Gråt cover = solgt. Mvh. Bummerten
Redigeret af Bummerten - 18-Juli-2007 kl. 02:43 |
||
![]() |
||
Halsted ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1086 |
![]() |
|
Hej Bummerten, Du skulle skamme dig at bytte Batman Begins væk /Halsted |
||
![]() |
||
Bummerten ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2006 Sted: Tyskerland Status: Offline Point: 134 |
![]() |
|
Det er en god film, men jeg kunne ikke se nogen grund til at eje den på HD-DVD, når jeg havde den på DVD. Den var ikke meget flottere visuelt.
Redigeret af Bummerten - 17-Juli-2007 kl. 15:28 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Handel med Jake51 ; Kiss Kiss Bang Bang byttet til Feast. Feast kan byttes videre, når jeg engang har set den ;). |
||
![]() |
||
Halsted ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1086 |
![]() |
|
Hej Bummerten, Jeg syntes nu der var klart forskel, og ja, jeg har sammenlignet dem i flere omgange /Halsted |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det var da underligt. Jeg syntes umiddelbart ikke der var den store forskel. Jeg havde dog heller ikke sammenlignet dem sådan rigtigt. Der var bare ikke rigtig noget mindblowing ved dem, som der fx. er med Kiss Kiss Bang Bang. Der har helt sikkert været forskel, jeg har bare ikke lagt mærke til den |
||
![]() |
||
musicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
![]() |
|
Ikke den store forskel !!? Hmmm, hvilken opløsning ser du den på skærmen med? Redigeret af musicus - 18-Juli-2007 kl. 18:29 |
||
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930 2x Toshiba HD-XE1, Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500 Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800 2x DVDO Edge |
||
![]() |
||
bkhansen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 245 |
![]() |
|
Hvad skal King kong koste? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg ser mine film i med 720p, som nedskaleres til 1024x756 (eller hvor meget det er) på mit plasma Nok om den film |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |